Gå til innhold

Spotify til Windows Mobile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet?

 

Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS.

 

Jet er jo basert på WM(?), burde være mulig å få noe til da..

 

EDIT: rekkefølge på bokstavene i forkortelse har vel ikke så mye å si? :)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet?

 

Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS.

 

Jet er jo basert på MW(?), burde være mulig å få noe til da..

 

MW?

Lenke til kommentar
For å ta det siste først, så er ikke Samsung Jet definert som smartmobil, ettersom den har et lukket operativsystem der du ikke selv kan legge til og trekke fra programvare som kjører integrert med telefonens operativsystem. Men grensen blir hårfin når du kan legge til miniprogrammer som Widgets og Java-applikasjoner.
Lenke til kommentar
Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet?

 

Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS.

 

Jet er jo basert på MW(?), burde være mulig å få noe til da..

 

MW?

 

 

For å ta det siste først, så er ikke Samsung Jet definert som smartmobil, ettersom den har et lukket operativsystem der du ikke selv kan legge til og trekke fra programvare som kjører integrert med telefonens operativsystem. Men grensen blir hårfin når du kan legge til miniprogrammer som Widgets og Java-applikasjoner.

 

Virker med andre ord som om det er en liten sjanse for at det vil komme noe, men at klienten må være java-basert?

 

Satser på at noen -Spotify- husker at det ble solgt grasat mange Samsung Jet, og at de tar hensyn til denne potensielle kundebasen som i utgangspunktet har kjøpt en mobil som er god på musikk.

Lenke til kommentar

Samsung Jet bruker vel et propitært OS, som vil si at den kun støtter Java. Det ersvært usannsynlig at Spotify utvikler en egen applikasjon for Jet alene. Det skjer ikke. Det er større sjanse for at det dukker opp en egen Java-versjon, selv om Java er mildt sagt latterlig spinkelt og simpelt.

Lenke til kommentar
Hmm.. Hva må jeg gjøre for å få Spotify på min Samsung Jet?

 

Det får du ikke. Du må ha en telefon med Android, Symbian eller en iPhone per dags dato. At det kommer til Jet er vel så og si utelukket. Lite marked siden det er et lukket OS.

 

Og iPhone sin mobil er ikke et lukket OS? :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...