Gå til innhold

Test: Sony Ericsson J105 Naite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tester dere mobiler som ingen bryr seg om?

 

 

 

Jeg bryr meg om det! Alle gidder ikke å bruke så mange penger på en ny telefon, eller dem har regelrett ikke råd til en ny dyr telefon. Jeg syns det er greit at det testes telefoner i det lavere prisgruppene.

Ok test foressten.

Lenke til kommentar

Så ut som en fin mobil, vet ikke om den fortjener 5 men greit nok det. Kunne gjerne ha betalt 500kr mer om wifi var inkludert, ser ut som batteriet holder seg lenge selv om den er så liten som den er.

 

Fra første side:

En liten ulempe er det dog med menytastene. Tasten for å slette og snarveistasten ligger svært nære de øverste talltastene. I tillegg er de veldig like, slik at du av og til trykker på feil tast fordi du ikke kjenner forskjell på tastetypene.

 

Fra konklusjonen:

Tastene er veldig gode å trykke på, og har god respons.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Fra første side:
En liten ulempe er det dog med menytastene. Tasten for å slette og snarveistasten ligger svært nære de øverste talltastene. I tillegg er de veldig like, slik at du av og til trykker på feil tast fordi du ikke kjenner forskjell på tastetypene.

 

Fra konklusjonen:

Tastene er veldig gode å trykke på, og har god respons.

 

:hmm:

 

Konklusjon er at det tar veldig kort tid å venne seg til tastene? :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

bare ett kamerabilde i testen virker..

og hvorfor ble testscoren nedjustert fra 5 til 4 ikke lenge etter? etter den forsvant fra forsiden til vg.

men prøvde en slik i ste. syns den var absolutt verdt penga, imponerende skjerm for en tusing.

kampanje fra dustinhome.no

Endret av kallis
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Bra test! :)

 

Kjøpte en slik til min mor forrige uke. Hun ville ha en Sony Ericsson uten klapp/skyve-løsning, og bruker aldri mobilkamera, surfing på mobilen, mp3 eller noe annet "fancy" som hun kaller det. Ønsket seg ganske enkelt bra taster, bra skjerm og bra batteritid.

 

Foreløpig syntes jeg denne mobilen gir mye bra basisfunksjonalitet for pengene, jeg fikk den for rett under 800 kroner uten abonnement, og hun er så langt veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...