Gå til innhold

Iphone 3GS ble "årets mobil"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne prisen stemmes frem av brukere av Mobilen.no, og Iphone 3GS fikk rundt 25 prosent av stemmene. Dette er ifølge nettstedet selv god margin. Hvor mange som deltok i avstemningen sies det ingenting om.

 

 

 

"Prisen for Årets mobil bestemmes 100 prosent via avstemning fra folket. I motsetning til i fjor, der nærmere 80 prosent stemte på iPhone 3G, er det langt jevnere i år. I årets kåring har vi fått inn 9700 stemmer fra leserne. Folkejuryens pris går til iPhone 3GS, med nesten 25 prosent av stemmene. Det er likevel med en relativt god margin."

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

HTC TP2 er begynnt å bli gøy nå med så mange forskjellige kombinasjoner av ROM's du kan få på den. Motsettning til det kjedelige orginale oppsettet.

 

Skjønner ikke hva det er med iphone som er så imponerende.

Er bare att det er blitt en må ha for div typer. Tok jo 3-5 år å få ett kamera på den. WTF. Å enda mangler den mye. Den tåler ikke dette ned mer en en gang å da er den ødelagt.. Det gode er vel gu gi iu eller hva det heter som er ett av det raskeste.

Lenke til kommentar

Men du skrev jo: " Tok jo 3-5 år å få ett kamera på den. ". iPhone kom i 2007 med kamera. Altså har den hatt kamera hele sin eksistens.

 

Mangler den mye? Kom gjerne med eksempler.

 

Så skrev du: " Den tåler ikke dette ned mer en en gang å da er den ødelagt."

Har du sett pc-worlds "torture" tester? De ødela den på ca. femte forsøket, og da traff den med skjermen først. . på betong/asfalt.

 

Det gode med den er kombinasjonen av hardware og software, det gjør den veldig rask og brukervennlig.

Lenke til kommentar

Bare ment som informasjon, ingenting personlig. :)

 

Uansett. Hvis en mobil treffer riktig når den faller ned, går den sansynligvis i stykker. Med unntak av enkelte modeller som er beregnet på det. Gjerne typiske arbeidstelefoner.

De fleste smarttelefoner er ikke så heldige, så en god regel er nok å ikke slippe dem ned i utgangspunktet :)

Lenke til kommentar
Denne prisen stemmes frem av brukere av Mobilen.no, og Iphone 3GS fikk rundt 25 prosent av stemmene. Dette er ifølge nettstedet selv god margin. Hvor mange som deltok i avstemningen sies det ingenting om.

 

 

 

"Prisen for Årets mobil bestemmes 100 prosent via avstemning fra folket. I motsetning til i fjor, der nærmere 80 prosent stemte på iPhone 3G, er det langt jevnere i år. I årets kåring har vi fått inn 9700 stemmer fra leserne. Folkejuryens pris går til iPhone 3GS, med nesten 25 prosent av stemmene. Det er likevel med en relativt god margin."

 

Rettet opp, takk :)

Lenke til kommentar
HTC TP2 er begynnt å bli gøy nå med så mange forskjellige kombinasjoner av ROM's du kan få på den. Motsettning til det kjedelige orginale oppsettet.

 

Skjønner ikke hva det er med iphone som er så imponerende.

Er bare att det er blitt en må ha for div typer. Tok jo 3-5 år å få ett kamera på den. WTF. Å enda mangler den mye. Den tåler ikke dette ned mer en en gang å da er den ødelagt.. Det gode er vel gu gi iu eller hva det heter som er ett av det raskeste.

 

Tingen er nok ikke HVA den kan, men det er brukervennligheten. Alle kan bruke en iPhone. Gi en Windows Mobile-telefon til min mor, og be henne laste ned Bejeweled. Lykke til. Be henne laste ned samme spill på iPhone. Det er gjort på minutter.

 

Jeg snakket med en kammerat å den tålte det ikke, men er vel sånn som med alt. Noe dør aldri men andre ting detter istykker rett som det er.

 

Det jeg sa var att den er vel av den raskeste så det skal den ha.

Virker som du tar det så personlig, må ikke det vettu.

 

Det at en kamerat av deg sier noe, betyr ikke at det er fasiten. Ingenting personlig ;) Og jeg tar dette ikke personlig. Fakta er det jeg er ute etter.

 

Videre er det oss, mannen på gaten som har stemt frem 3GS som årets mobil, ikke juryen. Det er mange, mange personer som har en iPhone idag, og det sier vel sitt. Hadde vært et dårlig produkt, hadde folk styrt unna. Det er ikke tilfellet.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
Videre er det oss, mannen på gaten som har stemt frem 3GS som årets mobil, ikke juryen. Det er mange, mange personer som har en iPhone idag, og det sier vel sitt. Hadde vært et dårlig produkt, hadde folk styrt unna. Det er ikke tilfellet.

 

Vel, det er ikke alltid de beste produktene som er mest populære. Men du mener vel kanskje at grunnen til at IE er så stort er at det er så bra også? Men for all del, iPhone er sikkert en bra telefon for mange.

Lenke til kommentar
Videre er det oss, mannen på gaten som har stemt frem 3GS som årets mobil, ikke juryen. Det er mange, mange personer som har en iPhone idag, og det sier vel sitt. Hadde vært et dårlig produkt, hadde folk styrt unna. Det er ikke tilfellet.

 

Vel, det er ikke alltid de beste produktene som er mest populære. Men du mener vel kanskje at grunnen til at IE er så stort er at det er så bra også? Men for all del, iPhone er sikkert en bra telefon for mange.

 

Det PL610 sa. Vi blir tvunget IE på oss når man installerer Windows. iPhone kjøpes frivillig.

Lenke til kommentar
Videre er det oss, mannen på gaten som har stemt frem 3GS som årets mobil, ikke juryen. Det er mange, mange personer som har en iPhone idag, og det sier vel sitt. Hadde vært et dårlig produkt, hadde folk styrt unna. Det er ikke tilfellet.

 

Vel, det er ikke alltid de beste produktene som er mest populære. Men du mener vel kanskje at grunnen til at IE er så stort er at det er så bra også? Men for all del, iPhone er sikkert en bra telefon for mange.

 

Det PL610 sa. Vi blir tvunget IE på oss når man installerer Windows. iPhone kjøpes frivillig.

 

 

Dere kan si hva dere vil, men jeg mener at MANGEN av di som har iPhone har den fordi det er "inn". Di tenker, "Å, den var tøff, den vil jeg ha!".

 

Den har kamera ja, men bra ??? Nei...

Overpriset er den og..

 

En annen ting som jeg lurer litt på med iPhone er, hvorfor blir alle touch-mobiler som blir testet nå for tiden automatisk sammenlignet med denne ???? Forferdelig irriterende faktisk.. Jeg driter vel i om min telefon (Satio) ikke er lik denne.... Finst sikkert mangen eksempler på at telefoner blir sammenlignet med iPhone...

 

iPhone er bare en TREND... Mener nå jeg... Finst mange telefoner som er bedre, med tanke på kamera og musikk-spiller... Og med en mer normal pris.

Lenke til kommentar

Så lenge ein konkurrent ikkje kan komme opp med noko bedre enn iphone så vil den forsette å selge i bøtter og spann. Mange som trudde Facebook var ein trend, men utan ein reel konkurrent så skjer det ingen maktskifte med det første.

 

Den har eit brukargrensesnitt som er ulikt alt anna på markedet. Dessuten er hardware/software utvikla hand i hand. Ikkje samanlignbart med nokon andre telefonar som brukar OS tilpassa xx forskjellige mobilar. Skal bli artig å sjå når denne såkalla trenden din avtar. Kansje når ein ny iphone blir lansert ;)?

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg krosjefen, men jeg føler alikevel at Iphonen er en slags trend. Tror utrolig mange av de som har en iPhone har kjøpt den grunnet at den er veldig i vinden, det er et Apple produkt, den ser utmåtelig bra ut, og fordi veldig mange har en iPod fra før. De fleste har nok neppe gjort grundig research før de kjøpte en iPhone og aner nok ikke hvordan den er i forhold til andre telefoner. De bryr seg neppe heller.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...