Gå til innhold

Bytter dine DVD-filmer til Blu-ray


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eikari; dette gjelder selvsagt kun Warner-tittler, og så langt relativt få. Av de 55 titlene de lister fant jeg bare 2 som jeg har på DVD, men ikke bluray eller hddvd. Så hvis det ikke raskt blir adskillig mer å velge i er det meg revnende likegyldig om tjenesten kommer til Norge.

 

Et annet potesielt problem er at det lille man eventuelt sparer i større grad blir spist opp av frakt-kostnader skulle en slik tjeneste komme til Norge

Lenke til kommentar

Denne hadde jeg også benyttet meg av - dersom jeg hadde hatt BR-spiller. :p:) Veldig bra ide, men tviler på at den kommer til Norge. Og HVIS den gjør det, vil den koste langtifra 50,-. Nærmere 100-lappen, tenker jeg - og da forsvinner mye av poenget. Men det vil sikkert være noe av opplegget igjen da, bare sånn for å dra tvilen ekstra langt. :)

Lenke til kommentar

Slike tilbud kommer aldri i Norge. Distributørene er altfor grådige.

 

Det finnes mengder av slike type tilbud i USA. Warner hadde ett lignedne for HD DVD.

 

Det normale er at man sender inn ett merke som er på filmene man har kjøpt. Sender man inn 5 merker så får man 1 gratis tilbake. Ellers så er det tilbud om billigere billetter på kino osv. Det er menger av dem.

 

Men ingen her hjemme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...