Gå til innhold

Modern Warfare 2 slaktes av brukerne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Og ikke overraskende, hagler det vel med kommetarer fra enkelte spillere som mener at spillet fortjener en vesentlig bedre kritikk enn det anmelder og andre spillere har gitt det. På grunnlag av at de nekter å innse skuffelsen etter såpass opphyping og ventetid.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt whinen til pc brukerne.. jeg kjøpte det til pc og er storfornøyd med IWnet, invite til party -> find match -> maks 2 sekunder så loader gamet og jeg kan spille.. har spillt online i 24 timer og har merket \ sett dårlig ping 1 gang.

Hosten har stukket 3 ganger men da må man vente i ca 8-10 sek får det er plukket ut en ny host og man er igang igjen.

 

Hvis det skulle være dedikerte servere vil man ikke ha samme muligheten å spille med party ettersom de fleste servere ikke har ~5 ledige plasser!

 

og hva skal man gjøre, sette opp 20 dedikerte servere, en til hver game mode? Nei grøss og gru, håper de beholder det slik som det er!

Lenke til kommentar
Hva er problemet med PC versjonen liksom?

 

La oss se:

*Bare 9 mot 9

*Ingen visning på ping

*Host slutter = 90% sjanse for at server detter sammen

*Ingen mods kan spilles

*PGA opplegget så er det VELDIG høy ping på de gjennomsnittelige serverne(masse masse lag)

*Lavt nivå siden det ikke er klan server lengere :(

 

Problemet er at multiplayern suger stort.

 

Edit: Poenget er at det ikke er mulighet for dedikerte servere, og det er problemt. IWN fungerer pent til sitt bruk, men det er ubrukelig for alt for mange.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar
Og ikke overraskende, hagler det vel med kommetarer fra enkelte spillere som mener at spillet fortjener en vesentlig bedre kritikk enn det anmelder og andre spillere har gitt det. På grunnlag av at de nekter å innse skuffelsen etter såpass opphyping og ventetid.

+1

 

Jeg gidder ikke laste det ned ulovlig engang. Har derimot brukt pengene på Borderlands.

Lenke til kommentar
Hva er problemet med PC versjonen liksom?

 

La oss se:

*Bare 9 mot 9

*Ingen visning på ping

*Host slutter = 90% sjanse for at server detter sammen

*Ingen mods kan spilles

*PGA opplegget så er det VELDIG høy ping på de gjennomsnittelige serverne(masse masse lag)

*Lavt nivå siden det ikke er klan server lengere :(

 

Problemet er at multiplayern suger stort.

 

Edit: Poenget er at det ikke er mulighet for dedikerte servere, og det er problemt. IWN fungerer pent til sitt bruk, men det er ubrukelig for alt for mange.

 

bare 9 mot 9.. ville vært kaos på de mapsa om det var fler folk

det er indikator på ping, 3 \ 4 grønne streker = good to go, mer enn godt nok

Host slutter = ny host blir valgt, server faller ikke sammen

mods ... neivel ?

Opplegget gjør at den som pinger best mot IWnet blir hosten, som jeg sa tidl, jeg har spilt i 24 timer og ikke hatt problemer med dårlig ping \ lag

lavt nivå .. jaha ? om folk vil spille priv matcher får dem kjøpe seg bedre linje og starte en private match da, djize

 

 

Nei, alt sammen er bare svada, tviler at 90% av de som whiner på dette faktisk har prøvd det ut.

Lenke til kommentar

Men det hadde vel solgt mye bedre hvis de hadde sagt ifra om at de hadde tenkt å gjøre det.

Og siden de ikke har gjort så veldig mye med spillet ifra konsollen, tror jeg det er en svært liten sjangse. IW har jo fått hørt det fra dag 1, men ikke gjort noe.

 

Heh, beste..

DudezTY: Since we cannot kick people in ranked matches, how will we stop hackers who get past VAC?

 

Mackey-IW: Our goal is to ban hackers from the game.

http://arstechnica.com/gaming/news/2009/11...you-thought.ars

Lenke til kommentar

Helt enig att detta var en skuffelse..väntade att detta med multiplayer skulle knuse Battlefield 2 spillegleden masse, men dette var triste greier även om det är bra laget. Dette spillet kunde gott kun varit til Konsol, ønsker mig ikke ett CS spill i annat format som dette er. Gi oss Battlefield 3 med CoDMW2 grafikk så blir det ett voksent kurrant PC spill.

Lenke til kommentar

har spillt litt online og synest det fungere utmerket.. pingen har også vært nice, men så sitter jeg på 30mbit..

 

Håper dedikerte servere kommer, men det er da ingen grunn til å ikke kjøpe spillet at det mangler :p kan jo fortsatt spille med kompiser i hvertfall..

 

Synest spillet er knallkjekt online hvertfall (pc).. men jeg spillte aldri cod4 online.

Lenke til kommentar

Jeg spilte en time i natt, og det var problemer med høy ping, hosten stakk av (kan man se hvem som er host?) og spillet føles som en stor "port" fra konsoll. Jeg kunne ikke løpe pga av at ping til stadighet avbrøyt løpinga.

 

Men selve spillinga var gøy, så får de tilbake alle mulighetene de hadde i CoD4 så blir dette også et knallspill. Skulle gjerne kunnne velge brett og mode på samme måte som 4'ern.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...