Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heldigvis er ikke erstatningen (IWnet) så ille som fryktet, men i testperioden opplevde både undertegnende og andre skribenter tidvis horribel lagg, frakoblinger og problemer med å faktisk finne andre spillere.

 

Så horribelt lagg, frakoblinger og problemer med å faktisk finne andre spillere er ikke så ille som fryktet? Trodde jeg var negativ til IWnet jeg hehe.

 

Men strengt tatt så er vel dette ganske enorme mangler ved et spill som utgir seg for å være det ultimate fps multiplayerspillet?

 

Om det kommer til å bedre seg? Tviler, men håper!

Lenke til kommentar

I mine øyne er dette spillet noe skikkelig dritt som ikke gjør annet enn å symbolisere hvor voldtatt forbrukere kan bli av kommersielle selskaper som vil håve inn så mye som mulig. Jeg har en kamerat som har fått prøvd spillet, og han sier at det er enda mer lagt opp for "noobing" enn CoD4 uten mods. Hvis dette er en realitet så er dette spillet renspikket søppel.

Lenke til kommentar
I mine øyne er dette spillet noe skikkelig dritt som ikke gjør annet enn å symbolisere hvor voldtatt forbrukere kan bli av kommersielle selskaper som vil håve inn så mye som mulig. Jeg har en kamerat som har fått prøvd spillet, og han sier at det er enda mer lagt opp for "noobing" enn CoD4 uten mods. Hvis dette er en realitet så er dette spillet renspikket søppel.

 

 

...Oooog der var flamewar'en i gang.

 

Kunne forresten noen svare meg på mitt spørsmål...? :ermm:

Lenke til kommentar
I mine øyne er dette spillet noe skikkelig dritt som ikke gjør annet enn å symbolisere hvor voldtatt forbrukere kan bli av kommersielle selskaper som vil håve inn så mye som mulig. Jeg har en kamerat som har fått prøvd spillet, og han sier at det er enda mer lagt opp for "noobing" enn CoD4 uten mods. Hvis dette er en realitet så er dette spillet renspikket søppel.

 

Jeg er veldig enig med deg, men har ikke prøvd det så vil ikke si det er dritt. Holder meg til cod 4, jeg. Det spillet kan man ta opp gang på gang:)Jeg liker at man kan ha en tilhøriet og kjenne igjen spillere når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Bare sånn for å være seriøs: Hva gjør dette så fantastisk iforhold til tidligere COD-titler? Tenker da hovedsaklig på COD 4 og COD: WaW. Det kan da ikke være så revolusjonerende, og grafikken kan da ikke være så fantastisk? Og spilleri kke disse 'proffe fps-spillerne' med høyest mulig FPS og dermed slår ned grafikken, da skiller vel enda mindre mellom COD 4 og WaW?

Ville da ikke betalt 4-500,- for et spill uten grafikk :!: . Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Heldigvis er ikke erstatningen (IWnet) så ille som fryktet, men i testperioden opplevde både undertegnende og andre skribenter tidvis horribel lagg, frakoblinger og problemer med å faktisk finne andre spillere.

 

Så horribelt lagg, frakoblinger og problemer med å faktisk finne andre spillere er ikke så ille som fryktet? Trodde jeg var negativ til IWnet jeg hehe.

 

Men strengt tatt så er vel dette ganske enorme mangler ved et spill som utgir seg for å være det ultimate fps multiplayerspillet?

 

Om det kommer til å bedre seg? Tviler, men håper!

 

Ikke glem server begrensningen på 9 players på hvert lag. Noe som jeg også mener burde trekke ned. Men i det minste så har anmelderen spilt pc versjonen, og snakket om de fleste av dens mangler, i stedet for alle de andre anmelderne jeg har sett til nå, som har dulla rundt på xbox360 og ikke nevnt pc manglene, og ikke minst gitt spillet maks score.

 

Jeg ser vel mest frem til BFBC2 akkurat nå, selv om det blir hosted only servere, man kan leie egen server hos diverse hosting selskap rundt i verden, får man i det minste lov til å sette opp servern som man selv ønsker. Savner litt større maps ifra bf2 med 64+ spillere, det sagt, så trives jeg fortsatt godt i cod4, da jeg har funnet meg en server med ok nivå, greie folk og fornuftige admins. Og ikke minst, regler som passer meg, alt dette går man desverre glipp av i mw2, noe som har gjort at jeg har satt hele spillet på vent.

 

Kort sagt, cod4 og tf2(for the lols) blir hva jeg spiller frem til jul, også får tiden vise om IW klarer å trekke en kanin ut av ræva og gjøre ting riktig i forhold til pc spillerne igjen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...