Gå til innhold

Det rører seg innen OLED


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vil vi vell ENDELIG få TV-er med god panorering, kombinert med tilnærmet null etterslep (verken input lagg eller etterslep i selve panelet), perfekt sortnivå og optimalt flyt i bilde og overganger fra lyse og mørke toner?

 

Da er det jo bare å glemme Plasma vs LCD og fordelene og ulempene med de to, OLED kombinerer godbitene fra begge og krydder det attpåtil med enda bedre og mer levende farger! :D

 

 

Venter spent på når vi får se gode OLED TV-er på 50-60" (gjerne større også for min del) til rundt 18'000 - 25'000kr, da skal jeg nok pensjonere min Pioneer LX5090H!

Lenke til kommentar
Er det prisen som gjør at vi foreløpig ser OLED-skjermer i relativt beskjedne størrelser eller er det teknologien som ikke er moden og stabil nok enda?

 

Produsentene har nok ikke noe hastverk med å få OLED ut i butikkene.

Man skal først ha solid avkastning for de milliarder man har brukt i investeringer i LCD-fabrikker/teknologi.

Lenke til kommentar
Da vil vi vell ENDELIG få TV-er med god panorering, kombinert med tilnærmet null etterslep (verken input lagg eller etterslep i selve panelet), perfekt sortnivå og optimalt flyt i bilde og overganger fra lyse og mørke toner?

 

Da er det jo bare å glemme Plasma vs LCD og fordelene og ulempene med de to, OLED kombinerer godbitene fra begge og krydder det attpåtil med enda bedre og mer levende farger! :D

 

 

Venter spent på når vi får se gode OLED TV-er på 50-60" (gjerne større også for min del) til rundt 18'000 - 25'000kr, da skal jeg nok pensjonere min Pioneer LX5090H!

Det bør vel skje noe i filmbransjen og med hensyn på 24p hør vi får helt perfekte panoreringer, men det er klart at OLED er svært lovende:D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...