Gå til innhold

Sniktitt: Dante's Inferno (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kan ikke akkurat se på dette som noen utfordrer til en krig mot God of War, men heller som et spill i samme bane som jeg setter på lik linje med GoW. Noen favorisering kun fordi Kratos er Kratos og Dante er Dante, gidder jeg ikke å begi meg ut på. Kommer som sagt til å nyte dette på lik linje :)

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg både Dante's Inferno og Darksiders hver på sin måte har mulighet til å på sin måte være like episk, pompøs og badass som God of War.

 

Jeg digger God of War, men syns at både Dante's Inferno og Darksiders virker rimelig badass. Muligens er Darksiders litt mer brutalt sånn som God of War i forhold til Dante's Inferno.

Når det er sagt så har jeg alltid syns slike typer spill er morsomme. Jeg er vel en av de få som digger N9 og Too Human. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
kan umulig bli mer badass enn god of war :) men spilles skal det likevel..

 

Ninja Blade var mer "badass" enn god of war. Kommer haugevis av spill som dette nå. Blir ikke særlig overrasket hvis flere av dem blir bedre enn gow3.

 

ja vi kan jo håpe, blir de bedre enn gow3 så har vi jo en fantastisk action-vår i vente, ingen spill i den sjangeren som har utfordret gow skikkelig så langt :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...