Gå til innhold

Konkurranse: Vinn Photoshop CS4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke sendt inn bilde, jeg får opp "en feil er oppstått, gå tilbake og prøv igjen". hva gjør jeg feil?

 

Kan hende serveren sliter litt akkurat da. Vi har fått den feilen av og til, men drift finner ikke noe feil.

 

Mitt forslag er følgende:

Unngår store bokstaver, mellomrom og norske spesialtegn i filnavnet. Unngå extension med mer enn tre tegn (dvs bruk .jpg i stedet for .jpeg, etc), og prøv igjen senere. Går det ikke da heller, legg inn nøyaktig filnavn og tidspunkt for opplstingsforsøket i et innlegg i denne tråden.

 

EDIT: Fjernet epostadresse da folk ikke klarer å la være å fylle mailboksen min med konkurransebidrag som jeg allerede har sagt ikke vil bli akseptert per epost!

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

IKKE send konkurransebidrag i epost selv om skjemaet ikke funker!

 

Som jeg sa: Ikke gi opp. Prøv igjen om noen dager, og i mellomtiden skal jeg mase på drift og få dem til å se på saken. Det jeg trenger å vite for å gjøre det lettere for dem er følgende (og post det gjerne i denne tråden):

 

NØYAKTIG filnavn

NØYAKTIG tidspunkt for når du forsøkte å laste filen(e) opp

Lenke til kommentar
Nøyaktig filnavn: ingrid_thor_halloween.jpg

Nøyaktig tidspunkt: 06.46 (+ noen ganger i går)

 

Hm, finner ikke tegn til verken filnavnet eller det tidspunktet i loggen, så her er noe galt som ikke er riktig. Jeg tror utrullingen av PG2 har hatt uante følger her, men jeg har satt drift på saken.

 

Hvis det ikke ordner seg innen rimelig tid før konkurranseperioden er over, får vi vurdere å utvide den (men bildene må da fortsatt være tatt innen den originale perioden!). Dette vil vi komme tilbake til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...