Gå til innhold

E-papiret tar nye steg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt skeptisk til dette her om det medfører massekutting i alle de elektroniske trærne. Sett bort fra det så syntes jeg dette her virker spennende, men har vanskeligheter for å se for meg at det kan overta papirets funksjon. Mest grunnet menneskets elskov for det kjente og kjære, ikke av teknologiske grunner.

Lenke til kommentar
Er litt skeptisk til dette her om det medfører massekutting i alle de elektroniske trærne. Sett bort fra det så syntes jeg dette her virker spennende, men har vanskeligheter for å se for meg at det kan overta papirets funksjon. Mest grunnet menneskets elskov for det kjente og kjære, ikke av teknologiske grunner.

 

Når teknologien er bra nok, så er folk overraskende forandringsvillige, så jeg tror det kommer til å ta over i praksis. (Dog vil man fortsatt ha bøker for nostalgiens skyld, blant ivirge samlere osv). Feks når digitalkamraer begynte å ta over for alvor tok det ikke lang tid før analoge kamraer var en kuriositet, samme når CDer begynte å slege godt, kasett og vinyl ble kjapt veldig små markeder. Jeg tror det samme vil skje med bøker.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...