Gå til innhold

Artikkel: – Vi er j****g fornøyd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette var gøy, og live scoreboard gir hele opplegget enda mer nervepirrende. hvor mange lag som var rundt 80500 poeng husker jeg ikke 100%, men nok til at vi evt ikke hadde fått tredjeplass! siste 15minuttene i 01 var helt crazy, jeg hadde puls på 150 når Sverige gikk forbi oss med rett under 80 poeng... vi holdt dog hodet kald, og dasket inn en score som la seg 20 poeng over Sverige.. kunne dog ikke puste lettet ut, det var jo fankern meg over 10minutter igjen! så, hva gjør man? jo, man jakter enda mer poeng! vi kjørte en hel runde til, og fant ut at kortet klarte nature testen på 760Mhz med lavere shaders. dette ga oss noen fps til, og etter å ha kjørte Car Low testen 10-20ganger så fikk vi 80791 :D

 

tid igjen; 2min!!

 

angående super pi 32m så stiller vi mer enn mindre på bar bakke, vi hadde ikke kjørte denne testen mye i det hele tatt og var ikke sikker på hvordan man brukte "copy waza". tiden vår ville med "copy waza" bli 2-3sek kjappere, mao pallplass der også :)

 

oppsettet fungerte strålende fra sekund EN, hovedkortet var stabilt og hadde selv på auto minnesettings god nok performance til å gi oss gode scores. eneste må ha vært skjermkortet, vi fikk ikke det beste der.. men men, jeg er fornøyd! (vi hadde heller ALDRI testet noen P55 kort i det hele tatt før)

 

Takk til Gigabyte og alle de andre deltakerene!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...