Gå til innhold

Produktguide for Windows 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delvis tulleartikkel.. For det første driter de seg ut med å påstå at et 32bits OS kan ha 4GB minne, for det andre mener de at noen som bygger et core i7 system går for home premium? for det tredje nevner de jo også i artikkelen at dette med all sannsynlighet vil bli forandret ettersom det blir vanligere med mer minne for hvermannsen.

 

At det er kjipt å bli pålagt slike begrensninger av MS er jeg enig i, at det er eller kommer til å bli et problem for andre enn de som er ute etter å rakke ned på MS tviler jeg på...

Lenke til kommentar
Jeg skulle fortsatt gjerne hatt en enkel oversikt over hva som er forskjellig mellom de ulike versjonene av Windows 7 og hva ulikhetene kan brukes til.

 

Enkel og kjapp oversikt over de forskjellige Windows 7 versjonene.

 

Hoppet over Vista jeg ettersom det var så my tull og pes med beta og RC på Vista. Nå ser jeg vel at tiden er moden for å teste ut windows 7.

Det jeg lurer på er hvordan M$ har gjort det denne gangen mtp hvor mange av mine private pc'er jeg kan installere win 7 på lovlig? Regner med det blir win 7 ultimate på meg.

 

På gamle XP var det vel 3 maskiner tror jeg.

 

Noen som vet hvor mange installasjoner jeg kan gjøre lovlig?

Lenke til kommentar

Er kun enkelt lisenser. Dvs én lisens pr maskin. Mange bruker lisensen på flere maskiner samtidig, men da har man ingen garanti for at WGA kan bli kranglete. Personlig så tror jeg ikke MS legge så mye trykk på WGA og ulovlige kopier som dem har gjort tidligere, rett og slett fordi Bill vil heller at du skal bruke en ulovlig Windows enn Linux eller OSX...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...