Gå til innhold

Opera 10 er populær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt Opera lenge, og inntil nylig vært veldig fornøyd.

 

Men Opera 10 sliter med å laste enkelte sider, som feks hotmail og gmail. Ille nok til at jeg må bruke en annen nettleser til dette!

 

Sjekking av hotmail-konto har lenge vært problematisk med Opera, men med versjon 10 ble det umulig! Gmail gikk relativt greit med eldre versoner, men ikke med Opera 10.

 

Har fått med meg at Google ikke har gjort ting enkelt for Opera-utviklere, men skuffende likevel. Og ikke mulig å finne emner om dette i Opera Help.

Lenke til kommentar

At Opera blir sabotert av Microsoft (eier av Hotmail) er gammelt nytt. De støtter rett og slett ikke åpne standarder der i gården. At du sliter også med Gmail er mer underlig. Her går det knirkefritt.

 

Du vil neppe savne Hotmail om du gjorde som alle vi andre gjorde på nittitallet: Droppet det. ;)

Lenke til kommentar
Rundt tre millioner unike brukere skal i løpet av den første måneden ha lastet ned den ny Opera-versjonen

Her har forfatteren misforstått en smule.

 

Opera 10 fikk 10 millioner nedlastinger i løpet av den første uken.

 

Tallet 3 millioner er for antall brukere av Opera Turbo, som er funksjonalitet bygget inn i Opera 10. Det er antakelig dette forfatteren viser til:

 

http://www.opera.com/press/releases/2009/10/22/

Lenke til kommentar
Men Opera 10 sliter med å laste enkelte sider, som feks gmail.

(litt redigert)

 

Jeg opplever ganske ofte med Gmail etter innlogging at jeg ender opp tilbake til innloggingssiden, og ser ut til at jeg ikke klarte å logge inn. Men det løser seg med en refresh/laste siden på nytt.

--

 

Har satt turbo funksjonen på auto både hjemme og på jobb, selv om ting blir komprimert så er bildene forsatt gode nok til at man ser hva det er, og siden lastes merkbart raskere. :)

Lenke til kommentar
De lar seg fjerne.

Menylinje borte, tabs på venstre side, epost/selvlaget task tracker og arbeidstidmonitor på høyre side. Men dersom primærmålet med nettleseren er å gi deg stort surfeområde er det bare å trykke F11, det fungerer i omtrent alle nettlesere. Selv bruker jeg Opera siden den er rask å bruke, men det er bare meg.

post-9924-1256809164_thumb.png

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...