Gå til innhold

Sniktitt: Left 4 Dead 2 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen skal liksom bli delt ut på Gamestop i morgen for de som har forhåndsbestilt..

 

Men hver eneste gamestop butikk jeg har prata med vet ikke at det kommer en demo en gang og ingen har fått den inn enda!

 

Folk ellers i verden har fått koden for demoen fra gamestop... Men gamestop norge er ikke akkurat så bra etter min erfaring :(

 

Redd for at jeg ikke får demoen i morgen :'(

Lenke til kommentar
Demoen skal liksom bli delt ut på Gamestop i morgen for de som har forhåndsbestilt..

 

Men hver eneste gamestop butikk jeg har prata med vet ikke at det kommer en demo en gang og ingen har fått den inn enda!

 

Folk ellers i verden har fått koden for demoen fra gamestop... Men gamestop norge er ikke akkurat så bra etter min erfaring :(

 

Redd for at jeg ikke får demoen i morgen :'(

 

Ah care, det er ikke så lenge til spillet er ute :)

Lenke til kommentar
Demoen skal liksom bli delt ut på Gamestop i morgen for de som har forhåndsbestilt..

 

Men hver eneste gamestop butikk jeg har prata med vet ikke at det kommer en demo en gang og ingen har fått den inn enda!

 

Folk ellers i verden har fått koden for demoen fra gamestop... Men gamestop norge er ikke akkurat så bra etter min erfaring :(

 

Redd for at jeg ikke får demoen i morgen :'(

 

Ah care, det er ikke så lenge til spillet er ute :)

 

Jeg syns 19-20 dager er leeeenge når jeg venter så mye som jeg gjør på spillet :p

 

Jeg har uansett forhåndsbestilt og vil ha demoen på samme dag som alle andre :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...