Gå til innhold

Anmeldelse: Forza Motorsport III (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha. visste at det fikk 10er før jeg kikka på anmeldelsen. Måtte komme siden et ps3 spill fikk det nå.

 

Jeg kan garantere at den tieren har fint lite med tieren som Demon's Souls fikk. Vi vurderer spillene hver for seg, ikke konsoll mot konsoll. At begge kom så tett på hverandre er en ren tilfeldighet. Vi har ikke blitt blaute over natta, men når gutta våre gråter gledestårer over et spill, så syns jeg det er på sin plass med tieren. Så får det heller være at vi fremstår som ekstra snille denne uka :!:

 

Både Demon's Souls og Forza 3 er to knallsterke spill som jeg regner med dere kommer til å kose dere masse med! :D

Lenke til kommentar
Jeg ser at alle bildene er det ikke dere selv som har tatt men fått levert av turn10? Har dere fått forbudt mot å ta ekte ingame bilder eller latskap?
Ingen av delene. Den rimeligste løsningen for å ta HD-bilder av Xbox 360- og PS3-spill koster et femsifret beløp, og det er ofte forklaringen. Vi skulle gjerne tatt våre egne bilder av samtlige konsollspill vi anmelder, men utstyret er rett og slett for dyrt.

 

Vi kan jo begynne å håpe på at Microsoft og Sony sponser oss med noen debug-enheter, men jeg lurer på om jeg ikke skal begynne å tippe Lotto isteden. :p

Endret av TryggveS
Lenke til kommentar
Den rimeligste løsningen for å ta HD-bilder av Xbox 360- og PS3-spill koster et femsifret beløp, og det er ofte forklaringen. Vi skulle gjerne tatt våre egne bilder av samtlige konsollspill vi anmelder, men utstyret er rett og slett for dyrt.

Men i Forza 3 sitt tilfelle kan vel bildene som blir tatt i photomode lastet opp til en web side og hentes gratis derifra. Eller var det kanskje ikke mulig i den utgaven dere fikk eller i det tidsrommet dere testet spillet? Det ser uansett ut som at det blir lagt på masse AA på disse bildene også.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Men er jo gøy for 360 gutta å endelig få ett skikkelig bilspill :)

 

Haha, jo takk for omtanken! Forza 2 var jo for eksempel et utrolig dårlig spill. Ikke rot i virkeligheten i det hele tatt. Godt at man kjenner noen med Playstation, så man kan stikke bort og prøve demoen av et skikkelig bilspill, som er vel verdt pengene. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...