Gå til innhold

Test: Apple Ipod Shuffle 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føles litt som en tech demo. Den er liten, men kvaliteten er ikke bra og batterilevetiden samt mangelen på nøyaktig kapasitet gjør den ubrukelig for de fleste.

 

Min telefon, LG Renoir, kan kun vise om den har mye, middels, lite eller kritisk batterinivå og når kritisk bare varer i noen minutter blir det for lite. Jeg har nå lite og vet ikke om den vil vare hele dagen :(

Lenke til kommentar

Det ville vært mer passende om dere hadde skrevet "3. gen" i overskriften slik at man ikke kan blande "3. gen" med 3G (internett) ;)

 

Jeg vet det er vanlig å kalle f.eks. femte generasjon iPod Nano for iPod Nano 5G, men om man gjør det samme med iPhone kan man fort blande slik at f.eks. iPhone 3GS er tredje generasjon iPhone, og dermed iPhone 3G. Dette blir bare surr :roll:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

"Shuffle har aldri utmerket seg spesielt på lydfronten"

Så sier gamle fordommer, men ikke alle er enige i det når det gjelder første generasjon Shuffle, som visstnok hadde fantastisk bra lyd:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,1777890,00.asp

 

 

"Per i dag finnes det få andre valgmuligheter enn å bruke de medfølgende ørepluggene eller investere i Apples egne In-Ear-propper. Og selv om utvalget nok vil utvides med tiden, er det en unødvendig begrensning at du ikke fritt kan velge hvilket hodesett du vil bruke."

 

Får vel gjøre jobben for late skribenter, nok en gang...det tok meg ca 5 minutters research å finne dette:

http://www.ilounge.com/index.php/reviews/e...pod-shuffle-3g/

 

Altså, med teskje: Det finnes et utall valgmuligheter for alternative hodesett.

Lenke til kommentar
Det ville vært mer passende om dere hadde skrevet "3. gen" i overskriften slik at man ikke kan blande "3. gen" med 3G (internett) ;)

 

Jeg vet det er vanlig å kalle f.eks. femte generasjon iPod Nano for iPod Nano 5G, men om man gjør det samme med iPhone kan man fort blande slik at f.eks. iPhone 3GS er tredje generasjon iPhone, og dermed iPhone 3G. Dette blir bare surr :roll:

3G betyr bare tredje generasjon, det har ingenting med internett å gjøre.

Lenke til kommentar
Det ville vært mer passende om dere hadde skrevet "3. gen" i overskriften slik at man ikke kan blande "3. gen" med 3G (internett) ;)

 

Jeg vet det er vanlig å kalle f.eks. femte generasjon iPod Nano for iPod Nano 5G, men om man gjør det samme med iPhone kan man fort blande slik at f.eks. iPhone 3GS er tredje generasjon iPhone, og dermed iPhone 3G. Dette blir bare surr :roll:

3G betyr bare tredje generasjon, det har ingenting med internett å gjøre.

 

Jeg er 120% klar over det, men folk som ikke vet det kan lett blande 3G (som i 3. gen) med 3G (internett). 2. gen iPhone heter ikke 3G fordi det er 3. gen, men fordi den har 3G (internett). Dette kan fort skape missforståelser eller gale forhåpninger ovenfor personer som ikke er klar over det.

Lenke til kommentar

Har denne selv og er veldig fornøyd med alt må jeg si.

En ukes batteri tid og stue stereo forskterkning kan man jo ikke akuratt forvente fra en så liten komponent. Blir selv bare like fasinert hver gang de lager noe så smått, og hvordan de i det hele tatt klarer og få satt sammen så mange ting i den lille tingsen :)

 

Men og si at den mangler For Mye skjønte jeg ikke helt greia med for og være ærlig...

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...