Gå til innhold

Blu-ray endelig til Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vil dette virke? De kan jo ikke selge løse BR-spillere, dette vil jo kreve at vi skal åpne boksen selv. Og da forsvinner garantien. Jeg tror ikke det vil være noe stort marked for at folk leverer inn for å få en BR-spiller innstallert (se for deg den prislappen!)

 

Streaming/nedlastning der i mot har jeg tro på! :)

Lenke til kommentar
Hvordan vil dette virke? De kan jo ikke selge løse BR-spillere, dette vil jo kreve at vi skal åpne boksen selv. Og da forsvinner garantien. Jeg tror ikke det vil være noe stort marked for at folk leverer inn for å få en BR-spiller innstallert (se for deg den prislappen!)

 

Streaming/nedlastning der i mot har jeg tro på! :)

 

Joda, løse Blu-ray spillere er nok det som blir tilfellet. HD DVD-spiller ble i sin tid solgt, løs, som tilleggsutstyr til X360 ;)

 

xbox360_hd_dvd_2.jpg

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

synes folk leser litt mye gjennom fingrene på hva ballmer sier, han sier ingenting om Xbox 360.

 

og det siste utdraget virker det som det ikke skjer.

det kan like godt være sankk om neste gen.

 

hvorfor sattse på streaming også komme med BD add-on?

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke poenget med å ha BD i X360, med mindre man har behov for større lagringskapasitet for selve spillene, men dersom det skal komme BD som addon betyr jo det at det ikke er spillene som krever det. Da sitter man igjen med den lille delen av kundene som kun velger PS3 pga BD muligheter. Den delen må være så mikroskopisk liten at det umulig kan ligge store verdier der.

Jeg tror det beste MS kunne ha gjort hvis de i det hele tatt vurderer å legge til BD, er å lage en ny "slim" versjon some er mindre,mer stillegående og har innebygget BD i tillegg.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
synes folk leser litt mye gjennom fingrene på hva ballmer sier, han sier ingenting om Xbox 360.

 

og det siste utdraget virker det som det ikke skjer.

det kan like godt være sankk om neste gen.

 

hvorfor sattse på streaming også komme med BD add-on?

 

For å sitere kilden direkte (du kan se videointervjuet hos Gizmodo):

 

- When I asked Ballmer about adding Blu-ray to the Xbox, he said:

 

Well I don't know if we need to put Blu-ray in there—you'll be able to get Blu-ray drives as accessories.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

joda men for og være pirkete er det Xbox 360, neste gen heter sikkert xbox også.

 

det virker usansynelig at de legger til bd på 360 da de fleste enten har ps3 eller en bd spiller fra før.

 

dessuten kan det virke negativt på streaming tjenesten dems

Lenke til kommentar
Jaja, dette minnet meg hvertfall på at jeg faktisk har Bluray funksjonalitet i PS3'en, blu-ray funksjonalitet som støver ned hva filmbruk gjelder...

 

Hvorfor støver den ned hva filmbruk gjelder?

 

Ser ikke noe poeng i å slippe en BD-addon til X360 idag, da det kun vil bli for filmer. Integrer eb BD-rom i nextgen-consollen, så blir det hvertfall et krav om at spill kun skal slippes på BD, ikke DVD som det er idag.

Lenke til kommentar
Hvordan vil dette virke? De kan jo ikke selge løse BR-spillere, dette vil jo kreve at vi skal åpne boksen selv. Og da forsvinner garantien. Jeg tror ikke det vil være noe stort marked for at folk leverer inn for å få en BR-spiller innstallert (se for deg den prislappen!)

 

Streaming/nedlastning der i mot har jeg tro på! :)

 

Selvfølgelig skal de ikke gjøre det sånn du skisser. Aldri vært snakk om noen intern bluray spiller!! Det er snakk om ekstern spiller på samme måte som HDDVD drevet var eksternt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...