Gå til innhold

Anmeldelse: Halo: ODST (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har faktisk ikke giddet å fullføre dette enda.. skal prøve å fullføre med ett lite maraton når nevøen kommer. Men det dårligste Halo spillet jeg har spilt... synes det er møkk kjedelig å spille som rookie, det morsomste er når man spiller som de andre i squadet på dagtid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Første negative anmeldesen jeg har lest men smaken er som baken.

 

:hmm:

 

Kortere enn Halo 3 er vel det eneste negative jeg kan tenke meg.

 

Anmelderen har ikke spillt Halo før? De fleste som spiller Halo ODST har spillt Halo før.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg synes Halo ODST var bra,

 

Stemningen i spillet og detektiv arbeidet gjorde at jeg bare måtte spille litt til, helt til sola gikk opp og jeg var ferdig med det :)

 

 

Multiplayer discen som følger med inneholder også alle mappackene så jeg slapp å kjøpe de :p

 

Brutes med gravity hammer, sjo! hold dere unna jeg har ikke skjold! :hm:

Lenke til kommentar
På sitt verste er det dørgende kjedelig, og faktisk også nokså frustrerende. Jeg skulle gjerne sett at spillet hadde litt mer kjøtt på beina, for følelsen av at dette er en oppfeitet tilleggspakke hjemsøkte meg fra start til slutt.

 

Og det er det jeg også sitter igjen med følelsen av, og de jeg kjenner som har kjøpt ODST sier det samme. Dog onlinemodus er like genialt som alltids, og coopdelen funker bra, men noe SP spill er dette ikke.

 

Det skulle heller vært en tilleggspakke for H3 tilgjengelig på Xbox Live, ikke som et fullprisspill.. men men..

Lenke til kommentar

Som en som er veldig fan av Halo serien og nok har flere tusen timer i Halo 1,2 og 3s kampanjemodus/split screen må jeg si meg helt og totalt enig i denne annmeldelsen! Det mangler liksom ikke det lille ekstra, det mangler alt det grunnleggende, med mye historie og spillet skulle nok ha vært endel lengre. Skulle det muligens vært sammen med Halo Reach og eller laget et fullverdig spill neste år?

 

Godt spill, absolutt....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Spillet er dødsgøy i coop og er verdt å spille mere etter

at man er gjennom enspillerdelen.

Firefight er latterlig morro og sluker maaange timer med morro.

I tillegg følger det med en hel gjeng med map-packs som ville kostet flere hundre uansett.

 

Dette er en kjempegod deal, jeg storkoste meg med spillet.

 

8/10 imo.

Lenke til kommentar
Anmelderen har ikke spillt Halo før? De fleste som spiller Halo ODST har spillt Halo før.

 

Det står ingen steder at anmelder ikke har spilt Halo før.

 

Mine beste minner fra serien er eksempelvis ikke et av de mange slagene med den krigerske Master Chief, men heller mot kompiser i spillets supre flerspillermodus.

 

Ei har Halo: ODST klart det verken Halo 1, 2 eller 3 klarte. Nemlig å engasjere meg i kampen mot "The Covenant". Det er og forblir kriging mot andre som er Halos sterkeste kort.

(Fra anmeldelsen)

 

Til Goliath: Vi gjør selvsagt vårt beste for å tilby dere anmeldelser av rykende ferske spill, men noen ganger er det krøll på linja (være det mangel på anmelderkopier, langfingrede postnisser osv). Da kan anmeldelser blir forsinket.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...