Gå til innhold

Ny tabbestopper i Gmail


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elendig journalistikk.

 

Den nye funksjonen vies tre setninger i siste avsnitt, setningsoppbygningen her er helt bak mål, og "ved" hører absolutt ikke hjemme i nest siste setning. Ikke beskriver du skikkelig hvordan dette fungerer engang.

 

Sjeldent jeg bryr meg med å kommentere artikler med skrivefeil og lignende, men denne artikkelen var virkelig dårlig. Den hadde vært hakket bedre om tittelen hadde vært "Tabbestoppere i Gmail".

Lenke til kommentar
Elendig journalistikk.

 

Den nye funksjonen vies tre setninger i siste avsnitt, setningsoppbygningen her er helt bak mål, og "ved" hører absolutt ikke hjemme i nest siste setning. Ikke beskriver du skikkelig hvordan dette fungerer engang.

 

Sjeldent jeg bryr meg med å kommentere artikler med skrivefeil og lignende, men denne artikkelen var virkelig dårlig. Den hadde vært hakket bedre om tittelen hadde vært "Tabbestoppere i Gmail".

 

Takk for tilbakemelding. Bedre nå?

Lenke til kommentar
liker ikke at google leser mailen min da...

har fått reklame etter at jeg skrev jeg skulle på tur et sted. reklame som handlet om stedet fulgte etter :(

 

Google leser ikke direkte mailen din.

Men de har et system som scanner mailene dine etter spesielle ord som gjør at du kan få reklame basert på det ordet.

 

Kan ikke si at det plager meg egentlig, de må jo ha en måte å tjene penger på de og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...