Gå til innhold

Sniktitt: Project Natal (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natal er veldig spennende og har stort potensiale. Bruker selv trackir når jeg spiller arma, flysim eller andre spill og det er med på å gjøre innlevelsen så mye større , Natal tar jo dette mange steg vidre og jeg tror vi kommer til å se interaktivitet på et helt nytt nivå når denne teknologien har modnet.

Lenke til kommentar

bare kjapt for hardcore spill, ser for meg den vil utkonkurrere ting som feks TrackIR,

bare der har man jo stort bruksområde i simulatorer som ArmA, ArmA 2, Op.Flashpoint,

og vanlige FPS også og fly/bil spill. Flust av tittler som alrede kan implementers med

slik tekonologi uten at det vil koste stort.

 

Interaktive spill feks physics inpirerte spill som Penumbra, hvorpå man løser gåter/åpner

dører osv ved å heller gjør tingene i luften. Kan se for meg det i det minste er like morsomt

så å hamre på en tast eller drive å rotere musa randomly rundt.

 

Alt fra å tegne boxer i Trine til å tørke av seg blod/skitt/vann fra ansiktet/masken i FPS spill for å gjøre ting mere intenst. De greier sikkert å finne på et eller annet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg finner teknologien i seg selv, mer interessant enn eventuelle spill som kan brukes. Ble positivt overrasket over første filmen, men var allerede da skeptisk til forsinkelsen, som nærmest var fraværende. Men morsomt å se at utviklingene begynner å gå lengr og lengre vekk fra den klassiske håndkontrollen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...