Gå til innhold

Endelig får vi krysse sverd med Arthas (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
dauingkongens
Tilatt meg: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

 

Og der tok loren sitt siste åndedrag og kasta inn håndkle... :mad:
Hvorfor i granskauen tok loren sitt siste åndedrag av en contentpatch hvor man slåss mot the Lich King? Hadde vært praktisk om du faktisk kunne begrunne hvorfor du synes ting.

 

Tipper dette bare er "oppladning" til The Final Battle with The Lich King™ (25-manns Raid) ^^
Som antakeligvis kommer i patch 3.3 også, det er i allefall det som virker mest logisk med tanke på hvordan Blizzard har gjort det tidligere. Men med tanke på at det ikke står noe om det på hjemmesiden så får vi vel bare se :)
Lenke til kommentar

Dette er nok en veldig tidlig PTR, vil nok ikke se 3.3 før ute i Desember regner jeg med, massevis som krever NØYE testing her, og det vell allmennkjent at Icecrown Citadel RAID kommer i patch 3.3, noe som også indikerer at 3.3 er langt fra ferdig da Icecrown RAID ikke engang er med i de første PTR buildene.

 

 

Selv er jeg ikke så oppsatt på Icecrown RAID da jeg neppe vil ha noe gear eller mulighet for å lykkes der uansett, men Icecrown 5-man skal bli veldig interessant og kanskje skaffe meg godt nok gear til å leke meg litt med Icecrown RAID 10man etter hvert! :)

 

Finn RAID buff for Arcane Mage også!

 

 

 

Det som gleder meg aller mest er at dette tyder mer og mer på at Cataclysm kommer mye tidligere enn antatt, ryktes om mid-feb eller slutten av februar, og det virker ikke så usannsynlig om patch 3.3 skal komme alt i slutten av november / starten av desember :)

Lenke til kommentar

kommer også sikkert en content patch rett før cataclysm som det alltid gjør før en expansion,

hvor man får de nye abilitiesne osv, for å få flest mulig igang før selve expansionpacken.

Ser også for meg endel endringer i landmassene før expansionen kommer ut også, bare

for å komme i gang med morroa.

Lenke til kommentar
4.0 er Cataclysm. om 3.3 er siste patchen tviler jeg sterkt på... kan ikke gå 1 år (?) uten en patch

 

Er vell nettopp derfor ryktene om Cataclysm sent februar 2010 kanskje er reelle? ;)

Kommer nok en 3.4 pre-Cat patch også, kommer stort sett en "intro" patch før en ny utvidelse slår til.

 

Men 3.3 er nok den siste reelle Wotlk patchen som legger til mer Northrend innhold, slik som Illidan var før Wotlk (selv om vi dog fikk en mellom patch i Sunwell rett før Wotlk kom)

Lenke til kommentar
Og der tok loren sitt siste åndedrag og kasta inn håndkle... :mad:

 

Den var nok dessverre voldtatt kraftig allerede mot slutten av TBC. Nå med WotLk har de gjennopptatt massevoldtekten av loren og per i dag er nesten alle hull fylt. Er bare nesten igjen så er vel påtide å bruke "pingle" utstyret.

 

@artikkelen:

 

Jeg klarer regel rett og slett ikke ta Spillverket seriøs som spill blekke når de presterer å oversette "The lich king" til "dauingkongens". Beklager men det blir bare for latterlig, hvorfor i Håsikke kan dere ikke bare bruke det opprinnelige navnet slik det står? Man oversetter ikke Mount Everest til Tuttifruttiknollen, så hvorfor skal dere begynne å "fornorske" allerede engelske navn? Det blir bare totalt teit. Arthas er "The lich king" ikke "dauingkongens", såre enkelt.

 

I tilegg, dere brukte "Arthas, the lich king" tidligere i artikkelen så det er bare en mangel på en gjennomført artikkel.

 

Synes artikkelen var dårlig skrevet faktisk og virker mer som en Google oversettelse (alla ITAvisene perfekte journalistikk, (/sarkasme)) enn noe seriøst skrevet.

Lenke til kommentar
Og der tok loren sitt siste åndedrag og kasta inn håndkle... :mad:

 

Den var nok dessverre voldtatt kraftig allerede mot slutten av TBC. Nå med WotLk har de gjennopptatt massevoldtekten av loren og per i dag er nesten alle hull fylt. Er bare nesten igjen så er vel påtide å bruke "pingle" utstyret.

 

@artikkelen:

 

Jeg klarer regel rett og slett ikke ta Spillverket seriøst som spillblekke når de presterer å oversette "The lich king" til "dauingkongens". Beklager, men det blir bare for latterlig, hvorfor i Håsikke kan dere ikke bare bruke det opprinnelige navnet slik det står? Man oversetter ikke Mount Everest til Tuttifruttiknollen, så hvorfor skal dere begynne å "fornorske" allerede engelske navn? Det blir bare totalt teit. Arthas er "The lich king" ikke "dauingkongens", såre enkelt.

 

I tilegg, dere brukte "Arthas, the lich king" tidligere i artikkelen så det er bare en mangel på en gjennomført artikkel.

 

Synes artikkelen var dårlig skrevet faktisk ( :D ) og virker mer som en Google- oversettelse (alla ITAvisene perfekte journalistikk, (/sarkasme)) enn noe seriøst skrevet.

 

Ergo,

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Gromlin
Lenke til kommentar
Og der tok loren sitt siste åndedrag og kasta inn håndkle... :mad:

Bare fordi du kan slåss mot The Lich King, så betyr det ikke det samme som at du faktisk dreper han hvis det er det du tenker på i forhold til lore.

 

Cataclysm kommer neste år. Det er nok rimelig sikkert. Vil tippe November/Desember.

Mener å ha lest at Blizzard har sagt at 3.4 blir siste content patch for WotLK.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Og der tok loren sitt siste åndedrag og kasta inn håndkle... :mad:

 

Den var nok dessverre voldtatt kraftig allerede mot slutten av TBC. Nå med WotLk har de gjennopptatt massevoldtekten av loren og per i dag er nesten alle hull fylt. Er bare nesten igjen så er vel påtide å bruke "pingle" utstyret.

 

@artikkelen:

 

Jeg klarer regel rett og slett ikke ta Spillverket seriøst som spillblekke når de presterer å oversette "The lich king" til "dauingkongens". Beklager, men det blir bare for latterlig, hvorfor i Håsikke kan dere ikke bare bruke det opprinnelige navnet slik det står? Man oversetter ikke Mount Everest til Tuttifruttiknollen, så hvorfor skal dere begynne å "fornorske" allerede engelske navn? Det blir bare totalt teit. Arthas er "The lich king" ikke "dauingkongens", såre enkelt.

 

I tilegg, dere brukte "Arthas, the lich king" tidligere i artikkelen så det er bare en mangel på en gjennomført artikkel.

 

Synes artikkelen var dårlig skrevet faktisk ( :D ) og virker mer som en Google- oversettelse (alla ITAvisene perfekte journalistikk, (/sarkasme)) enn noe seriøst skrevet.

 

 

 

Hva har mine feil å gjøre med det jeg kommenterer? Ja, jeg har noen skrive vansker, poenget er? Jeg kommenterer ikke artikkelens finere finesser innenfor grammatikk og oppsett men det å oversette engelske navn til noe sinnsvak latterlige oversettinger.

 

Ser faktisk langt fra poenget ditt.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva dere snakker om at loren bli ødelagt.

Vi utvikler og bygger på loren som allerede har vært.

 

Kjipt hvis historien i spillet aldri hadde endret seg og alltid vært den samme.

Det som er kjipt er at man dreper alle hovedkarakterene som folk liker, og gjør spillet veldig populistisk, og viser praktisk talt fingeren til de som "vokste opp" med Warcraft. For oss som har sett det som er å se av lore så er tanken på at 25 "randoms" (helter i spillet yeye BS) skal drepe skapningen som klarte og korrupte et helt kontinent bare fra sitteplassen sin på toppen av en istapp litt tåpelig.
Lenke til kommentar
Fatter ikke hva dere snakker om at loren bli ødelagt.

Vi utvikler og bygger på loren som allerede har vært.

 

Kjipt hvis historien i spillet aldri hadde endret seg og alltid vært den samme.

Det som er kjipt er at man dreper alle hovedkarakterene som folk liker, og gjør spillet veldig populistisk, og viser praktisk talt fingeren til de som "vokste opp" med Warcraft. For oss som har sett det som er å se av lore så er tanken på at 25 "randoms" (helter i spillet yeye BS) skal drepe skapningen som klarte og korrupte et helt kontinent bare fra sitteplassen sin på toppen av en istapp litt tåpelig.

Så hvem skal da drepe dem? Kun de som har vokst opp med Warcraft? Eller skal de bare leve evig? For å føre historien videre må man jo nødvendigvis ta livet av kjente personligheter, i motsetning til å bare innføre nye. Det ville blitt utrolig frustrerende om man gjennom spillets gang drepte horder av løytnanter, kommandanter osv. uten å egentlig nærme seg målet fordi Blizzard bare setter nye karakterer i veien.

 

Edit:

I dette tilfellet slåss man t.o.m. sammen med Jaina eller Sylvanas, så i stedet for 25 randoms, er det personligheter med annen motivasjon enn bare loot med i bildet. Slik var det vel også i Sunwell, IIRC.

 

Personlig syns jeg er mer trist at man hopper over karakterer i WoW enn at noen fjernes. For eksempel har vi aldri hatt muligheten til å møte Azshara. Det kan være hun dukker opp i Cataclysm, men jeg ville anta at The Lich King er sterkere enn henne, så at man evt. krever høyere level for å slåss mot henne virker ikke logisk.

Endret av LarsM
Lenke til kommentar

Enig med Bear at spillverket burde ha skrevet en langt bedre artikkel om dette.

 

Lich King kan faktisk ikke oversettes som Dauingkongen da en Liche er en magiker (AD&D) som brukte Necromancy for å forlenge livet sitt som udød i jakten på kunskap. I det tilfellet her så var det vel sverdet som gjordet at Arthas selv ble til en Liche.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Nei, han ble en Death knight når han plukket opp Frostmourne ettersom Ner'Zhul hadde etterlatt mye av seg selv i sverdet. Derimot ble han "The lich king" først når han tok på seg hjelmen og føyde sin sjel med Ner'Zhul's.

 

Fatter ikke hva dere snakker om at loren bli ødelagt.

Vi utvikler og bygger på loren som allerede har vært.

 

Kjipt hvis historien i spillet aldri hadde endret seg og alltid vært den samme.

 

Fordi de endrer loren alt ettersom de trenger det for å utvikle spillet. F.eks Icecrown, du får en liten quest hvor Arthas er blitt gal av stemmene i Frostmourn og slakter hele horder med soldater for å skape en død arme. Dette stemmer ikke, for da Arthas hadde drept Mal'Ganis (som var i Dragonblight om jeg ikke husker helt feil) rømte han alene inn i villmarken i Northrend. Alene. Han og hans soldater i lag satt ikke sin fot i Icecrown før Arthas kom dit for å bekjempe Illidan- og da var det en gjeng Scourge han hadde med seg - fra å ødelegge Icecrown Glacier hvor Ner'Zhul var fanget i isen.

 

Det er bare et eksempel på hvordan de har ødelagt loren i spillet.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Nei, nå fjernes Spillverket fra min bookmark. Dauingkongen. Kan ikke ta dette seriøst.

 

Stikker heller og spiller noen spill;

 

Maks Smerte

Trang Etter Fart: Veksle

Stort Biltyeri: San Andreas

Verden av Krigskunst: Det Brennende Korstog

Flaggermusmannen: Det Mørke Asyl

Plikten Kaller nummer 4: Moderne Krigføring

Risting 1, 2 og 3 og kanskje addonen Fang Flagget eller Rakettarenaen

Uvirkelig Turnering

Ond Innbygger nummer 5

Gitarhelt: Verdensturnéen

 

Gleder meg forresten til Vitsjeren 2 - det blir et solid rollespill.

 

Forresten. Er det noen som har prøvd noen av disse spillene?

 

Ikke Kartlagt 2 til Spillestasjon 3?

Rød Alarm 3?

Snikmorderens Trosbekjennelse (også til Spillestasjon 3, men tror det vinnes til Eksboks også)

 

Liker dere slossespill? Jeg er veldig glad i Gateslagsmål-serien.

 

Sigh.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...