Gå til innhold

Google Earth blir levende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja: Oversiktsanalyse av trafikkforhold, befolkningsmasse og bevegelser. Kan være til hjelp hvis man vil finne bedre måter og sluse ut 50 000 mennesker ut av en fotballstadion på, uten å forhindre trafikk osv.

 

Helt gratis analyseverktøy. Ganske genialt.

Det er så vidt jeg leser et simuleringsverktøy basert på algoritmer for adferd pluss litt assistanse fra ett og annet kamera her og der. Med andre ord langt i fra nyttig som analyseverktøy.

 

Du kan med endre ord ikke sitte og designe stadioner med dette, eller finne ut raskeste rute gjennom storbyen i rushtida, basert på reell trafikk. Men det vil se pent og realistisk ut. - Eyecandy.

Lenke til kommentar
Holy hell. Vanligvis gidder jeg ikke "klage" på sånt, men dette stod vel på digi for en uke siden?

 

Men jeg leser ikke Digi, så for meg er det supert at det kommer her. Tror de ferreste av oss her bruker HW.no så profesjonelt at de er avhengig av siste nytt det sekundet det har skjedd. Prøv heller neste gang og takk for en fin artikkel, heller enn å klage på det du får gratis.

Lenke til kommentar
Holy hell. Vanligvis gidder jeg ikke "klage" på sånt, men dette stod vel på digi for en uke siden?

 

Men jeg leser ikke Digi, så for meg er det supert at det kommer her. Tror de ferreste av oss her bruker HW.no så profesjonelt at de er avhengig av siste nytt det sekundet det har skjedd. Prøv heller neste gang og takk for en fin artikkel, heller enn å klage på det du får gratis.

Rolig no, Johnny. Bare prøver å komme med litt konstruktiv kritikk til HW. Hvis de vil være et konkurransedyktig IT-nettsted duger det ikke å ligge en uke bak de andre norske. Og det er langtifra første gang det skjer.

 

Menmen! End of offtopic. HW ruler fremdeles gaten på hardware-nyheter :)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Damn. Tenk om dette var oppdatert live!

Plutselig kan man sjekke om det er kø på veiene når man skal ut å kjøre, eller om fotballbanen nede i svingen er opptatt.

 

Tror nok vi har litt igjen til det, men teknologien kommer nok før eller siden. Spørsmålet er vel om det blir tillatt eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...