Gå til innhold

50-tommers 3D-plasma fra Panasonic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde jo ikke vært noe problem å hatt dette på de mange av dagens TVer også. Ved å lagre 1080p i 60 fps på platen, så kan man la 30 av dem være venstre og 30 høyre. Så smekk på med briller som støtter det, og man har full HD i 3D.

 

Det eneste man trenger er å kjøpe filmen i 3D. Både TV og BD spiller støtter 1080p/60.

 

Det eneste problemet blir nok plass mangel på BD skivene for lange filmer. 1 min 1080p/60 tar over dobbelt så stor plass som 1 min 1080p/24 som brukes i dag, eller lettere sagt, for hvert minutt 1080p/60 så får man plass til 2.5 minutter 180p/24, i akuratt samme kvalitet.

 

Men det blir nok ny TV og BD spiller om 2 år tipper jeg.

Lenke til kommentar
3D har vært forsøkt før, uten at det var noen suksess, jeg er skeptisk også nå. Det fungerer for dårlig,og er lite annet enn en gimmick i dagens form. Vi får se om jeg tar feil.

 

AtW

 

Nå har de heldigvis kommet en del lenger med teknologien fra 50-tallet, og de 2 fargabrillene.

 

Har selv ikke vært på 3D kino enda, men "Avatar" blir første, og de som har fått sett previewene de har satt opp på Imax og 3D kinoene har hatt meget bra kommentarer om 3D effektene. Selv om enkelte ikke helt liker de blå folka.

Lenke til kommentar
3D har vært forsøkt før, uten at det var noen suksess, jeg er skeptisk også nå. Det fungerer for dårlig,og er lite annet enn en gimmick i dagens form. Vi får se om jeg tar feil.

 

AtW

 

Nå har de heldigvis kommet en del lenger med teknologien fra 50-tallet, og de 2 fargabrillene.

 

Har selv ikke vært på 3D kino enda, men "Avatar" blir første, og de som har fått sett previewene de har satt opp på Imax og 3D kinoene har hatt meget bra kommentarer om 3D effektene. Selv om enkelte ikke helt liker de blå folka.

 

De bruker vel polarisert lys i dag, såvidt meg bekjent var det også i bruk på 50-tallet, og forsåvidt 70 og 80-tallet og senere også.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
3D har vært forsøkt før, uten at det var noen suksess, jeg er skeptisk også nå. Det fungerer for dårlig,og er lite annet enn en gimmick i dagens form. Vi får se om jeg tar feil.

 

AtW

 

Nå har de heldigvis kommet en del lenger med teknologien fra 50-tallet, og de 2 fargabrillene.

 

Har selv ikke vært på 3D kino enda, men "Avatar" blir første, og de som har fått sett previewene de har satt opp på Imax og 3D kinoene har hatt meget bra kommentarer om 3D effektene. Selv om enkelte ikke helt liker de blå folka.

I stedet for å sitte her og synse, kan dere ikke bruke en 100lapp en fredag på å se en 3D film på kino?

Jeg syns det fungerer veldig bra, og gleder meg til å få 3D Blu-ray/ Spill i 3D på PS3 .-)

 

De bruker vel polarisert lys i dag, såvidt meg bekjent var det også i bruk på 50-tallet, og forsåvidt 70 og 80-tallet og senere også.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...