Gå til innhold

Med TV-skjermen som høyttaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å bedømme lydkvaliteten fra videoen da mikrofonen han brukte var håpløs, men mistenker at dette er en konkuranse til integrerte høyttalere, og neppe noe som kommer til å konkurrere ut ordentlige høyttalere.

 

Det at stereoeperspektivet skal bli bedre fordi lyden kommer fra bildet kan jo også diskuteres, men igjen, det er jo konkurerende mot integrerte ting.

 

Ser dog dette som en meget god løsning på bærbare pcer. Tver har stort sett plass til langt bedre innebygde løsninger.

Lenke til kommentar

Gjort ordentlig så kan nok lydkvaliteten bli bedre enn vanlig integrerte høytallere, da membran flaten blir mange ganger større. Dyp bass blir det nok aldri fra flatskjermer.

 

Men foruten vibreringen, så er jeg skeptisk til når mor kommer med vaskekluten, da kan ting gå litt hard for seg. Smuss er smuss, samme hvor.

Lenke til kommentar
Dette gir jo et hav av nye muligheter. Handsfree rett i bilvinduet, skjermen på mobiltelefon og høyttaler i speilet på badet for bare å nevne noe.

 

Haha, det hadde vært utrolig genialt! :D

 

--------------------------------------------------------

Jeg kan ikke se for meg at de kan konkurere med vanlige høytalere av god kvalitet. De må jo kunne vibrere og lage lydbølger/få luften til å bevege seg. Virket ganske interesant da! Har ikke satt meg skikkelig inn i teknologien enda da. Eller jo. Diskant og kanskje litt mellom tone, tror jeg kan konkurere med vanlige gode høytalere, men ikke med subwoofere. Det er nok ikke meningen heller, og jeg forventer egentlig ikke dette heller. :p Høres fantastisk ut faktisk! Kan gjøre mange laptop'er mye bedre! Men det koster nok i begynnelsen, dessverre. :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...