Gå til innhold

Vil du prøve nye prisguide?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke jeg orker å være betatester, driver med nok sånt teknisk dill til vanlig - men jeg har et par feature requests:

 

1) "Generelle" varer. For eksempel gi meg billigste pris på 4GB DDR3-10666 RAM eller skjermkort med HD5850 chipset. Spesielt nyttig til bruk i handlekurven, hvor det often viser seg at den ene butikken ikke har akkurat det bestemte merket.

2) En enkel måte å se om noen butikk overhodet har varen på lager. Veldig kjedelig å måtte inn i prislista hver gang for å se "Ikke på lager" hos alle butikker når man venter på at et nytt produkt skal komme inn.

3) Omstrukturer HDD-kategoriene slik at man har HDD/SSD som eget valg og ikke blandet med størrelse.

4) Noen nettbutikker (les:komplett) er notoriske på å sette en dato men så la det gå over datoen med "Ikke på lager, ubekreftet dd.mm" og da vises dette på dagens løsning som "På lager". Nei, det er det ikke.

5) Det er mange produkter som har en "prishistorikk" i mange måneder før den kommer på lager. Det hadde vært fint med en markering i prisgrafen når den faktisk kom på lager. Igjen, se opp for "falsk lager" som i punkt 4).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...