Gå til innhold

En haug med bilder av Xperia X3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som en veldig spennende telefon. Så vidt jeg kan klare å lese rundt på nettet så ser det ikke ut som den kommer til å ha multitouch, er det noen som vet noe om dette er riktig?

Tviler ytterst sterkt på at det finnes noe info om dette enda. Sist jeg sjekket hadde de ikke engang blitt enig om oppløsningen på skjermen.

 

800x400 stemmer ikke med dimensjonene på skjermen.

Lenke til kommentar

Synes det er litt dårlig at dere bare kopierer en annen artikkel som dette, uten en gang å påpeke at de fleste av de bildene (renderne) bare er gamle 3D-modeller, og ikke nye bilder i det hele tatt. Spesielt ettersom de bildene er postet i forumtråden dere linket til for snart 2 måneder siden.

 

Link til bildene er postet 14 august på side 2, og er i følge linken postet 8 august.

Lenke til kommentar
Er ikke dette det skinnet SE laget for Android som tidligere ble slaktet her på forumet?

 

Folk (inkludert meg) mente det så ut som masse flashy effekter og overganger, men med veldig begrenset brukervennlighet...

Word.

Man kan alltids fjerne SE sitt eget UI hvis man ikke liker det og sette det tilbake til Android default, så det burde vel ikke være noe problem. :)

Word.

Etter at jeg testet X1 så var jeg sikker på at det ville bli min siste Xperia / SE mobil, men hvordan kan man takke nei til denne? :/

Word.

Lenke til kommentar
Endelig den perfekte mobil?

 

Det som jeg tenkte når jeg så dette. :)

 

Har hatt to SE mobiler tidligere og har vært temmelig fornøyd med dem, spesielte likte jeg byggekvaliteten.

 

Så det skal bli veldig spennende å se hva de får til med Android.

 

 

Edit: Nå skal det sies at vi egentlig ikke helt vet om disse bildene er ekte da.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Så helt nydelig ut denne. Skal snart ha nu tlf, og har lenge vurdert Iphone. Men den har noen helt teite mangler, og jeg vil gjerne ha litt mer profftelefon enn Iphone.

Men det er et par småting med X3: Savner virkelig Xenon-blitz. Håper virkelig det kommer på plass i den endelige telefonen. Men kjenner jeg SE rett blir det ingen blitz. Det sparer de til kameratelefonene sine. Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan putte inn en blitz i en mobil med 8 mpx. Det er jo kameraet som tar mye plass, ikke blitzen.

Håper også det er en god musikkspiller. En av hovedgrunnene til at jeg vurderer Iphone er god musikkspiller. Nå har jo SE endelig kommet med mini-jack.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...