Gå til innhold

Sega lekket hemmelige Sony-nyheter (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan bli rått så det holder :)

 

Håper en del av klassikerne til SEGA kommer til PSP. Det er ganske mange timer jeg har brukt foran min Master Drive I/II, så hadde vært utrolig fett om mange av disse kom til PSP. Mickey Mouse, Rocket Knight Adventures, Power Rangers, Sonic, Alex the Kidd, Asterix & Obelix, Peter Pan, Mr Nutz, Rex, Bubble Bobble. The list goes on and on. Skulle tro alle disse title gjorde seg dritbra på PSP.

 

Vet det har kommet en slik en SEGA Collection til PSP/3 og X360, men jeg vil ha meeer :D

Lenke til kommentar
Det med PS2-spill på Playstation Store kan jo være en fin måte å dekke bakoverkompatibilitet på. Spørsmålet er jo om man må betale en gang til for samme spillet...

Jeg går ut i fra at man må det, men det blir sikkert ikke 599kr. Tilbake får man kanskje raskere lastetid og noe mer optimalisert oppskalering og utjevning.

 

Jeg gleder meg i hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Hvis de kan få til emulering av PS2 på PS3 ser jeg ikke hvorfor man ikke kan spille spill man allerede har fra drevet. Et lite glimt av håp :')

Hovedårsaken til at jeg valgte X360 over PS3, nå kan det se ut som om Sony også skal få en plass i stua! :yes:

Man kan spille PS2-spill på X360??

 

Jeg tviler på at det var det han mente. Det var nok heller det at han kanskje går til innkjøp av PS3 pga av at det blir mulig å spille PS2 spill på PS3, etter hvert.

 

Det var i hvert fall slik jeg oppfattet innlegget til Dunsay.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...