Gå til innhold

Flere bilder av HTC Leo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det tilfeldig at den har 1024Mhz (128 bits)?

 

Det har neppe samangeng med antall bits. Det har nok med måten ein frekvens blir 'ganga opp' internt å gjere. Oppganging i 2^n er veldig enkelt å få til, og då blir det ofte frekvenser i 2^n, forutsett at grunnfrekvensen er i 2^n ofc, noko som den ikkje treng å vere. Anyway, har ingenting med antall bits å gjere.

Lenke til kommentar

Tviler jeg meget sterkt på, tror ikke sluttproduktet vil se stort annerledes ut enn hva vi ser av "prototyp" bilder i dag?

Forskjellene vil vell ligger under panseret og i software?

 

Er det noen som har en vill anelse om når denne vil komme i salg?

Snakker vi langt ut i 2010? Eller snakker vi faktisk i løpet av 2009?

 

Er svært interessert i å skrote min iPhone 3G og slippe hele iTunes maset og alle de kunstige begrensingene til Apple, og dette ser jo ut som en helt vidunderlig telefon!

 

 

Spørsmålet mitt blir.. HTC Leo eller HTC Superstar? Qualcomm Snapdragon eller nVIDIA Tegra?

Vil trolig gå for den av de to som kommer først, og det blir vell Leo ettersom vi alt ser så mange bilder av den, vi har jo enda ikke sett noe til SuperStar selv om den var forventet i løpet av 2009?

 

Men har egentlig mer tru på Tegra plattformen da vi tidligere har sett hvordan utviklere sliter med å utnytte og designe programvare til Qualcomm plattformen, tror at kombinasjonene av bedre optimalisering mot Tegra og det faktum at Tegra plattformen i seg selv sikkert blir like kraft som Snapdragon så er det kanskje verdt å vente på? Microsoft skal jo visstnok satse veldig på Tegra plattformen med Windows Mobile 7.0 blant annet? Lukter jo god optimalisering lang vei?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...