Gå til innhold

Game over for X360 i Japan? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan da vel ikke komme som noen stor bombe.. ?

Japanere er et veldig stolt folkeslag, og hadde en nasjon sluppet en atombombe i mitt hjemland hadde jeg også holdt meg borte fra produkter fra den nasjonen. Selv om det begynner å bli noen år siden Hiroshima så ligger det fortsatt i bakhodet til mange japanere.

Japanere kjøper ikke så mye amerikanske produkter, og det synes jeg er flott. De har da selv en konsoll som knuser 360`n ned i støvlene, så hvorfor kjøpe noe som er importert og dårligere...?

 

Det må nesten nevnes at vi nordmenn, derimot, er hjertelig velkommen til Japan :!:

Lenke til kommentar

Er det ikke en idiotisk tankegang, å ikke kjøpe noe some helst importert? Vi ville da ikke hatt pcer, telefoner pluss masset annet, så "stoltheten" skal man se litt bort ifra. Skal alle i verden være "stolte" og trakassere tyskerne for andre verdenskrig? Det er jo DE som startet den, japanerne slengte seg på og amerikanerne endte den (ikke at jeg er stor fan av dem, men men...). Skal man ta tankegangen litt lenger, så er det jo best å bruke de tingene man lager selv ;)

Lenke til kommentar
Hva prater du om?

Så bare at en over hadde skrevet at Japan hadde en konsoll som slo 360 ned i støvlene. Den konsollen som er ment å konkurrere med 360 er PS3, men den slår på ingen måte 360 ned i støvlene, Altså må det være snakk om noe nytt og fantastisk som tydeligvis forfatter av innlegget på et eller annet mystisk vis har fått innblikk i.

Lenke til kommentar
Hva prater du om?

Så bare at en over hadde skrevet at Japan hadde en konsoll som slo 360 ned i støvlene. Den konsollen som er ment å konkurrere med 360 er PS3, men den slår på ingen måte 360 ned i støvlene, Altså må det være snakk om noe nytt og fantastisk som tydeligvis forfatter av innlegget på et eller annet mystisk vis har fått innblikk i.

 

hmm, dette må jeg nesten høre litt mer på, mener du virkelig at 360 er et bedre produkt enn ps3? isåfall på hvilken måte? Hva er det du legger vekt på? byggekvalitet? Støy? Antall produksjons/fabrikk feil? at den bruker dvd plater? Jeg MÅ vite hva som gjør 360 et bedre produkt en ps3. Alt jeg ser er at boksen har XboxLive. spillutvalg er smak og behag, de fleste er multiplatform spill uansett.

Lenke til kommentar
Det der med stolthet er en myte, det har vel så mye med spillutvalg å gjøre. Japanere er rett og slett ikke like begeistret for barske militærmenn og amerikansk fotball som resten av oss er.

 

nå har jo 360 et langt bedre "japansk" spill bibliotek enn ps3 så at det bare er en myte stemmer nok ikke. det dårlige salget har nok litt med at det er en amerikansk konsoll. men det er nok viktigere grunner, dårlig markedsføring, ikke alle butikker selger den osv.

 

selv håper jeg ms dropper japan helt og bruker ressurser andre steder. det er helt tydelig at de kommer aldri til å slå an der. japanske utviklere blir nødt til å lage xbox spill så lenge ms gjør det bra i resten av verden.

Lenke til kommentar
hmm, dette må jeg nesten høre litt mer på, mener du virkelig at 360 er et bedre produkt enn ps3?

Sier ikke at det ene er bedre enn det andre. Det er hipp som happ om man velger 360 eller PS3. Når jeg sammenligner tenker jeg selvsagt primært på ytelse og maskinvare. På spillutvalg ligger vel 360 foran, men det er smak og behag som du sier.

Lenke til kommentar
nå har jo 360 et langt bedre "japansk" spill bibliotek enn ps3 så at det bare er en myte stemmer nok ikke.

 

Kan du utdype dette? Jeg antar du sikter til nettopp toppselgerne på konsollen, nemlig en håndfull rollespill fra Square Enix og Mistwalker. Et antall spill du kan telle på én hånd gir ikke et langt bedre bibliotek.

Lenke til kommentar
nå har jo 360 et langt bedre "japansk" spill bibliotek enn ps3 så at det bare er en myte stemmer nok ikke.

 

Kan du utdype dette? Jeg antar du sikter til nettopp toppselgerne på konsollen, nemlig en håndfull rollespill fra Square Enix og Mistwalker. Et antall spill du kan telle på én hånd gir ikke et langt bedre bibliotek.

 

360 har mange fler eksklusive spill fra japanske utviklere enn ps3. alle rpg spillene, lost planet, dead rising, ace combat, ninja gaiden, dead or alive osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...