Gå til innhold

Xperia X3 kan komme i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvilken grafikkort det er på denne? Samme som 3GS? Hvis ikke så står jeg beklagligvis over denne Android-maskinen også.

 

Jeg skulle bli forundret om det var samme grafikkort i denne. Men hvorfor må det være samme kort? Ville et bedre kort fått deg til å kjøpe denne? Merkelig kommentar, om jeg må si...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken grafikkort det er på denne? Samme som 3GS? Hvis ikke så står jeg beklagligvis over denne Android-maskinen også.

 

Jeg skulle bli forundret om det var samme grafikkort i denne. Men hvorfor må det være samme kort? Ville et bedre kort fått deg til å kjøpe denne? Merkelig kommentar, om jeg må si...

 

Ja det gjør en forskjell faktisk. Jeg er ute etter god maskinvare og software :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken grafikkort det er på denne? Samme som 3GS? Hvis ikke så står jeg beklagligvis over denne Android-maskinen også.

 

Jeg skulle bli forundret om det var samme grafikkort i denne. Men hvorfor må det være samme kort? Ville et bedre kort fått deg til å kjøpe denne? Merkelig kommentar, om jeg må si...

 

Ja det gjør en forskjell faktisk. Jeg er ute etter god maskinvare og software :)

 

Så hvis denne har et bedre skjermkort enn det 3Gs har, så er den også utelukket?

Lenke til kommentar
x2 har proprietær utgang om jeg ikke tar feil .. håper x3 får 3.5mm ..

 

Og denne uttalelsen baserer du på? Hvis mini USB er proprietær i din verden, så har den det. Og ja, X3 har 3,5mm. Det samme som X1 og helt sikkert X2 også.

Lydutgang via miniUSB er jo faktisk hakket værre enn om de skulle bruke SE's vanlige. Det beste er selvfølgelig 3,5 mm direkte i mobilen.

Lenke til kommentar
x2 har proprietær utgang om jeg ikke tar feil .. håper x3 får 3.5mm ..

 

Og denne uttalelsen baserer du på? Hvis mini USB er proprietær i din verden, så har den det. Og ja, X3 har 3,5mm. Det samme som X1 og helt sikkert X2 også.

Lydutgang via miniUSB er jo faktisk hakket værre enn om de skulle bruke SE's vanlige. Det beste er selvfølgelig 3,5 mm direkte i mobilen.

 

Nå tror jeg du missforstod. X3 har 3,5 mm mini jack. Men tar man i betraktning SE's nye handsfree, så kan man jo kanskje lure på om "SE's vanlige fast port" kanskje er å foretrekke?

http://www.amobil.no/artikler/oreplugger_h...t_vanlige/72102

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...