Gå til innhold

Test: Samsung S5230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv testet denne telefonen og touchskjermen var svært responsiv og sms var milevis over KU990 som man må bruke slegge for å trykke på.. virker som dere i amobil sliter med å teste telefoner i lavere prisklasser da dere alltid skal sammenligne dem med dobbelt så dyre telefoner.. det fungerer dårlig. Er bl.a litt teit å skrive "dårlig kamera" da det fungerer utmerket til å være en ny telefon til 1500kr.........

Lenke til kommentar

Altså..

 

Dere tester her en billig touchskjermtelefon, som selvfølgelig har sine bakdeler, noe en kan forvente av en touchtelefon til en slik lav pris.

 

Det jeg finner merkelig, er at dere sammenligner den med telefoner som er mye dyrere, og dere virker overrasket over at enkelte funksjoner ikke er i toppklassen.

 

En kan ikke ha samme forventningene til en telefon til 1500 kr, som en til nærmere 6000 kr.

Lenke til kommentar
Vi trodde først at vi hadde fått en telefon med programvarefeil, da skrivespråket i tastaturet automatisk slo om til svensk hver gang vi startet meldingsskriveren, selv om telefonspråket var norsk.

Problemet viste seg imidertid å være at vi ikke hadde valgt norsk som inndataspråk i innstillingsmenyen. Dette er ikke noe minus, men kan være greit å nevne i tilfelle andre sitter å klør seg i hodet.

 

Noen ganger lurer på hva slags folk som står for disse testene...Kunne jo likegodt stått slik:

 

"Vi trodde først at vi hadde fått en telefon med programvarefeil, da kameraet ikke ville fungere. Problemet viste seg imidertid å være at vi ikke hadde åpnet linsedekselet. Dette er ikke noe minus, men kan være greit å nevne i tilfelle andre sitter og klør seg i hodet."

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

LG KU990 er en ganske gammel telefon som vi testet i 2007. Denne fikk terningkast fem da vi testet den, men en tilsvarende telefon i dag ville ikke fått samme karakteren.

 

Når nye telefoner kommer og overgår gamle telefoner i vårt poengsystem, skal telefonen gå ned i terningkast ettersom poengspekteret blir høyere. Når det gjelder KU990 prøvde jeg nå å lagre poengsummene på nytt, og terningen havner på tre i forhold til dagens telefoner. Jeg glemte å sjekke terningkastet før jeg lagret, men det er rart om terningkastet har vært fem. Poengsummen som til slutt skal regne ut terningkastet er vesentlig lavere enn de telefonene som får terningkast fem i dag :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...