Gå til innhold

Lærebøker kan lastes ned gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På BookBooN.no kan du laste ned lærebøker og reiseguider gratis. Bøkene kommer i PDF-format, og kan lastes ned uten noen form for registrering. E-bøkene er 100 prosent lovlige og skrevet ekslusivt for BookBooN. De er finansiert av noen få annonser i bøkene.

 

Virker som en fin tjeneste, oversiktlig og alt. Bryr meg ikke noe om reklamen. Per i dag er det vel egentlig bare den C-programmering i Linux-boka som er av interesse for min del. Det er lov å håpe på utviding av tilbudet. Håper på flere IT- og biologibøker.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
På BookBooN.no kan du laste ned lærebøker og reiseguider gratis. Bøkene kommer i PDF-format, og kan lastes ned uten noen form for registrering. E-bøkene er 100 prosent lovlige og skrevet ekslusivt for BookBooN. De er finansiert av noen få annonser i bøkene.

 

Virker som en fin tjeneste, oversiktlig og alt. Bryr meg ikke noe om reklamen. Per i dag er det vel egentlig bare den C-programmering i Linux-boka som er av interesse for min del. Det er lov å håpe på utviding av tilbudet. Håper på flere IT- og biologibøker.

 

Takk for oppklaringen, da er det neppe aktuelt for oss med et litt snevert fagfelt :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Likte denne tjenesten :love:

 

Kanskje jeg kan nå smygtitte på R relavert matte siden jeg er ferdig med p2 matte på vidregående. Håper dog at det lille av dansken jeg kan holder til å forstå, så også ut som mattematikk oppsumeringen på dansk var vedlig lettforklart, akkurat det jeg trenger siden ejg har tenkt å ta opp r1 senere i livet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...