Gå til innhold

Prøv Forza 3 i september (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en unge! :D Skal det ikke være mulig å drifte og/eller kjøre drag-racing i dette også? Liker også den nye cockpit-view'en; det var vel det jeg savnet mest i Forza 2. Blir hyggelig å teste ut demoen, men gleder meg aller mest til selve spillet ligger i min egen bunke av 360-spill!

 

Forresten:

for de av oss som har koblet kjeksboksen opp mot verdensveven

Kjeksboks og verdensvev? :!: Genialt! Flott artikkel!

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg bare lurer, det er så få bilspill til Xbox som jeg vet om som har lokal multiplayer (svært skuffende lokal multiplayer i Burnout Paradise for eksempel), men er det noen info om mulitplayeren på denne annet enn på Xbox Live? :)

Lenke til kommentar
Closing Comments

 

Need for Speed Shift is a glorious return to greatness (and even excellence) for EA's seminal racing franchise. Slightly Mad Studios has delivered a driving experience that, while not completely accurate in terms of its simulation aspects, is practically dead-on in terms of what it's like to race around some of the world's best racing circuits. The career mode could (and should) have been a little better, but the act of driving is basically phenomenal.

 

http://xbox360.ign.com/articles/102/1023577p4.html

 

Game Chronicles 9.2 out of 10

Official Xbox Magazine 9 out of 10

IGN 9 out of 10

 

det kommer i alle fall til å selge mye, mye bedre enn forza 3. og godt er det.

Lenke til kommentar
"while not completely accurate in terms of its simulation aspects"

Der har du grunn god nok.

Blir spennede å teste, skal uansett ha både forza 3 og GT5

 

spillet er laget av GTR utviklerne slightly mad og de spillene er mye mer simulator enn både gt og forza har vært så...

 

ja, de har gjort det litt mer "hipt" fordi det er jo hva NFS fansen liker, men hvis man spiller dette på full simulasjon så tviler jeg på forza eller gt gjør tingene bedre.

Lenke til kommentar
WHO WINS?

 

Right when I was getting over the shock of NFS and Forza actually being comparable, I received another kick jolt once I realized I was actually more excited for SHIFT, which quite simply looks way better in terms of next-gen presentation. Visually speaking, SHIFT actually looks prettier, all the while offering significantly enhanced gameplay from its last title. Sure, its scope is significantly smaller, and you know it won’t have a fraction of the community and DLC support as Forza, but all the upgrades feel infinitely more substantial.

 

If I had to pick a winner - and I do - I’d go with SHIFT. It looks a little more fresh and exciting, while Forza looks like hours more of the beautiful same (but what a value!) Fortunately for me, by the time I finish SHIFT, EA will doubtlessly be hyping its next NFS title AND I won’t head into Forza 3 unprepared!

 

Never did I ever conceive of a day when an annual Need for Speed game would rival my interest in a new Forza… but here we are. Feel free to call me an asshole in the comments.

 

http://www.gamesradar.com/f/death-race-200...618114129761056

 

tror nok en del forza og gt spillere blir nødt til å svelge en del kameler når de motvillig tester nfs shift.

Endret av Laskelurs
Lenke til kommentar
Jeg tviler meget på at NFS Shift har like realistisk fysikk som Forza 2 og 3 har. Så gjennom en del filmer på youtube, og det hele så ut som en kopi av spillet Racedriver: GRID.

 

og de var med assists av? synes det er ganske komisk å se forza/gt spillere være skeptiske til de som har laget GTR spillene på PC. kanskje de mest anerkjente bilspill simulator utviklere som finnes.

 

men det viser jo bare nok en gang at folk er ensporet og holder seg til det gamle og kjente.

 

og hvis de fortsetter med det så kjøper de vel ukritisk Gran Turismo til psp som akkurat fikk 6.8 av ign.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...