Gå til innhold

Lucasarts annonserer Lucidity (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo bra at de satser på å kjøre i gang noen nye produkter, men jeg vil fremdeles påstå at det er noe leit at de ikke i det minste kunne tilby et par av de gamle eventyrspillene til nedlasting på steam f.eks. med eller uten oppdateringer på grafikk- og lydfront.

 

jaja, synes jeg så noen rykter om at de skulle legge noen gamle Star Wars ting ala Dark Force ut på steam, så...

Lenke til kommentar
what the?? :p

 

Meg du hæher til? I så fall kan jeg sitere fra Lucasarts egen TWITTER feed.

Oh - and Dark Forces/Jedi Knight's pack of awesomeness will be hitting D2D and Steam on the 16th. Love those games. Outcast MultiPlayer FTW!

 

@Markatansky What games from the Jedi Knight series? All of em!

 

What part of 'all of em' did you guys not understand! :) Mysteries of the Sith? Yup. Dark Forces? Yup. I really meant ALL!

Lenke til kommentar

Det litt simulator aktige ... hmm var det tiefighter tro, var jo helt genialt da. Bli kommandert av selveste DarthVader i et utrolig godt gjennomføt spill (med tanke på standaren som var da). Perfekte oppdraget på slutten der måtte være å vært vingen til Darth og få lov til å prøve å plaffe ned x-wing før de klarer å ta death star hehe "Use the force Lu*BOOOM* hehe

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...