Gå til innhold

Norges beste nettsteder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flaut hw. Jævlig flaut!

 

«- Det er nok kåringer av Norges beste nettsteder. Det skal vi ikke gjøre.»

Slik åpnet Jostein Magnussen [...] [på] Webdagene i Oslo.

 

Denne gangen var han mer opptatt av gode eksempler til etterfølgelse, og ønsket å fremheve ti nettsteder, som alle var flinke på «noe».

Med andre ord ikke en oversikt over våres beste nettsider.

Lenke til kommentar

Finner det underlig å presentere et knippe sider slik.

Altså ... hva vil dem? At jeg skal copy/paste eksemplene?

 

Tror ikke det er problem med å lage slike sider - det koster bare penger. Kunden syns det er for dyrt. Med konstante endringer i systemet, så må man kanskje ofte ut for å re-designe og re-teste hele tiden. Det koster også...

 

Syns netlife er desperate. De hyler høyt når de finner noe å rakke ned på, og nå prøver de med gulerot ... NEI?????

Lenke til kommentar
Flaut hw. Jævlig flaut!

 

«- Det er nok kåringer av Norges beste nettsteder. Det skal vi ikke gjøre.»

Slik åpnet Jostein Magnussen [...] [på] Webdagene i Oslo.

 

Denne gangen var han mer opptatt av gode eksempler til etterfølgelse, og ønsket å fremheve ti nettsteder, som alle var flinke på «noe».

Med andre ord ikke en oversikt over våres beste nettsider.

 

Joda, men dette er HW.no anno 2009. Det er langt mellom artikler som er av god kvalitet, og man tillater seg å bare videreformidle andres nyheter (gjerne oversatt og stylet med et arkivert bilde), samt oppdatere gamle "guider" (i hermetegn med viten og vilje) av laber kvalitet :). Er dertnyere egenproduksjon er sannsynligheten stor for at det er noe som "Opera 9.3.4.2.1 beta ute nå".

 

Savner gamle HW, jeg :)

Lenke til kommentar

Huff... HW er IKKE hva det engang var, kjenner at det blir lengre og lengre tid mellom hver gang jeg er innom, rett og slett fordi de fleste artiklene på HW er sakset fra andre sider, der jeg allerede har lest dem. Altså gammelt nytt, kopiert fra andre sider med "ny" wrapping.

 

Når skal HW begynne å produsere eget material igjen? Med god kvalitet?

 

Håper dette skjer snart, for det eneste som er skikkelig bra med HW i min bok er forumet... Hadde det ikke vært for det, så kunne jeg sikkert skippa å komme innom HW

Lenke til kommentar

Har bedt om en "rate this article"-funksjon, men tror ikke HW er interessert i tilbakemeldinger - da ville de kanskje til og med foretatt en undersøkelse for å kartlegge hva brukarene synes.

 

(Til og med mtp teknologisk utvikling henger HW.no ikke med - se på andre sine prisguide løsninger, som http://www.prisjakt.nu/)

 

... men uten skikkelig konkurranse og godt forum vil de fremdeles gjøre det bra (økonomisk) :)

Lenke til kommentar

Syns vel også forumet har blitt mye dårligere med alle de superintelligente og opplyste bidragsyterne som sutrer, syter og klager på hver eneset artikkel. Bidra med noe positivt for h... For ikke å snakke om, skriv selv.

Slik slakt som enkelte skribenter blir utsatt for er ikke motiverende. Tipper mange slutter pga av alle tullingene som ikke bidrar med annet enn surmagede oppgulp og alle etterdilterne som bare henger seg på.

Jepp, dere finner navnene deres i tråden her.

Lenke til kommentar
Syns vel også forumet har blitt mye dårligere med alle de superintelligente og opplyste bidragsyterne som sutrer, syter og klager på hver eneset artikkel. Bidra med noe positivt for h... For ikke å snakke om, skriv selv.

Slik slakt som enkelte skribenter blir utsatt for er ikke motiverende. Tipper mange slutter pga av alle tullingene som ikke bidrar med annet enn surmagede oppgulp og alle etterdilterne som bare henger seg på.

Jepp, dere finner navnene deres i tråden her.

 

"Skribentene" er i hovedsak ansatte som gjør en jobb de er betalt for. Det er helt på sin plass å påpeke det når de gjør en dårlig jobb.

Lenke til kommentar
*sntpp*

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal svare på dette oppgulpet, men gjør et kjapt forsøk:

Bidra med noe positivt for h...

Tør å påstå at jeg har det. Jeg mener bestemt jeg har hjulpet en del mennesker med råd og tips, samt laget noen nyttige (?) poster - uten at jeg tar betalt for det. Har og (gratis) lagt inn produkter i prisguiden (var ikke betalt før).

Slik slakt som enkelte skribenter blir utsatt for er ikke motiverende.

Nånå... dette er betalte personer (ergo profesjonelle?). Legger de seg ned å dør ved kritkk kan det F bare være... De bør bli motiverte til å lage gode artikler! Ikke mjølet som masse publiseres for tiden (unngår med vilje ordet "produseres").

Nettopp fordi vi ønsker å ha en kvalitetsside som hardware.no engang var,tar vi oss bryet med å gi disse tilbakemeldingene.

 

Dersom du har et ønske om å forsvare de "små hjelpeløse", tror jeg du skal finne en annen arena for dette.

 

Til slutt: Synes du ærlig talt at kvaliteten på siden er like god som før?

Lenke til kommentar
Syns vel også forumet har blitt mye dårligere med alle de superintelligente og opplyste bidragsyterne som sutrer, syter og klager på hver eneset artikkel. Bidra med noe positivt for h... For ikke å snakke om, skriv selv.

Slik slakt som enkelte skribenter blir utsatt for er ikke motiverende. Tipper mange slutter pga av alle tullingene som ikke bidrar med annet enn surmagede oppgulp og alle etterdilterne som bare henger seg på.

Jepp, dere finner navnene deres i tråden her.

Hehe :wee:

 

I'm hurting..

Lenke til kommentar
"Det var så mye bedre før" er en ting jeg hører hele tiden, men er uenig i. Lurer på om det er noe folk sier for å fremstille seg selv litt mer "oldschool"?

Jeg har ikke sagt dette før.Men hører det hylt hver gang det er forandringer. Jeg kjente meg derimot litt igjen i det som ble skrevet over. Jeg ser ferre saker jeg intresserer meg for nå enn før, men det kan også være meg. Design og bruker grensesnitt mener jeg er meget bra, men sakene i seg selv har jeg mistet litt interessen for. Er innom så godt som hver dag. Men det er mye kvalitet og spesielt på tester. Jeg er da ofte inne og skriver min menig. som ofte er sprudlende positiv :)

 

jeg mener ikke at nettverket gjør en dårlig jobb.

 

Edit: Når det gjelder desigent på siden liker jeg ikke "oppsettet" på artiklene. Det sa jeg godt i fra om når det nye designet var under arbeid. Jeg lever med det..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...