Gå til innhold

Tror du Iphone er populær?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig? Trodde alle hadde en slik nå. Til og med min mor har en. :dontgetit:

 

Godt å vite at jeg ikke er alene om å ikke ha en Iphone da. :p

 

iPhone! Ikke Iphone! *grøsse*

http://www.hardware.no/artikler/naar_ipod_faar_stor_i/51389

 

Ikke ta denne diskusjonen her inne, det finnes egen tråd for slikt:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950132

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Når de tror en on-device app store er det samme som en tredjeparts internasjonal nettside, da er noe galt. Samtidig trenger man vel ikke 105 sider for å vise frem de prosenttallene som viser at iPhone ikke er stor. Er vel ingen med vett i behold som har påstått det. Mainstream i mobilmarkedet er folk som bruker mobilen som mobil, har liten teknisk kompetanse etc. Slike som kjøper dumbphones fra SE og Nokia. Det kommer ikke til å forandre seg på en del år

Lenke til kommentar
Veldig bra at noen tørr og dokumentre dette. Dette er jo noe mange har vist hele tiden. Men medlemmer av religionen appe-dommen er jo ikke bare bare å forklare dette til.

Og hva er det egentlig man risikerer da man må "tørre" å dokumentere det?

 

Ellers ser jeg ikke noen motsetninger her. Har iPhone selv og det faktum at det er få som eier en er kult i seg selv. Er slagstall alene en indikator for popularitet? Etter min oppfatning er det mange som ønsker iPhone, men som velger en annen telefon pga. pris. For Apple og konkurrentene er det ikke noe mål i seg selv å selge telefoner, de ønsker å tjene penger. Noen gjør det ved å selge mange håndsett, Apple ser ut til å valgt en annen metode.

Lenke til kommentar
Når de tror en on-device app store er det samme som en tredjeparts internasjonal nettside, da er noe galt. Samtidig trenger man vel ikke 105 sider for å vise frem de prosenttallene som viser at iPhone ikke er stor. Er vel ingen med vett i behold som har påstått det. Mainstream i mobilmarkedet er folk som bruker mobilen som mobil, har liten teknisk kompetanse etc. Slike som kjøper dumbphones fra SE og Nokia. Det kommer ikke til å forandre seg på en del år

 

Du har virkelig ikke peiling.. Å kjøpe en iPhone gjør deg ikke teknisk kompetent... De jeg kjenner som har iPhone er så lite tekniske som det går ann å få det.. Har selv en Nokia 5800, og vil si at den er MYE mer teknisk i forhold til iPhone. Den har jo ikke multitasking som er stander for smarttelefoner. Jeg vil gå så langt å påstå at Nokia lager mye mer tekniske telefoner enn Apple, hørt om N-serien til nokia? SE har også smarttelefoner. Du trenger ikke å være teknisk kompetent en plass for å bruke en iPhone. SIMPELERE telefon finnes nesten ikke..

Lenke til kommentar

Det er da ingen som har hevdet at alle har iPhone? Dette ser for meg ut som en stråmann. Apples eget mål det første året var jo 1 % av markedet, så hvis de har kommet seg opp på 1.9 % nå er jo det veldig bra.

 

Og å klage på at de ikke støtter Java, hva er vitsen med det? Man kan da lage like bra programmer med SDKen.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...