Gå til innhold

Bytt mellom allianser i Wow (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nattalv kan jeg akseptere, men ork? Hva i....

 

Anyway.

 

Synes slik sett det er bra, kanskje de klarer å balansere serverne litt mer nå enn de horrible skjevhetene som finnes mellom horde/alliance karakterene på enkelte servere. På min server f.eks, bronzebeard, er det over 60% alliance spillere (i følge WoW census vel å merke). Vet at fordelingen er horribel på andre servere den andre veien og.

Lenke til kommentar

Slik sett kan det faktisk forskyve balansen ytterligere i feil retning. Forestill deg en server med 70% horder og 30% ally, slik at ally blir totalt overkjørt. Få horder vil da transfere til ally, mens ally trolig bruker dette til å joine horde.

 

Nå har ikke jeg spilt WoW på noen måneder, men det her kan være bra for et eventuelt comeback en gang, så venner kan samles igjen.

Lenke til kommentar

Etter at Blizzard slo seg sammen med Activision har det blitt et langt større fokus på inntjening, de bygger om hele Battle.net om til en stor betalingstjeneste, de fjerner den vanlige LAN muligheten i StarCraftII og de ser ut til å utsette DiabloIII av ikke så alt for små taktiske årsaker med tanke på timingen til Cataclysm.

 

Men alt dette er egentlig helt greit så frem til de leverer kvalitet som tidligere, men det at de skal ta seg betalt for custom maps til StarCraftII blir litt drøyt?

 

 

Men hvorfor skal ikke Blizzard ta seg betalt for utvidelsepakker til World of Warcraft og slike tilleggstjenester? Faktum er jo at folk betaler i bøtter og spann uansett, og faktum er at Activision-Blizzard er ute etter å tjene mest mulig slik som stort sett alle andre store firmaer her i verden, de bedriver ikke veldedighet heller?

 

 

 

Når det gjelder akkurat denne tjenesten så syntes jeg det er fornuftig med en høy prislapp så den ikke blir utnyttet til det fulle da det vil skape et massivt kaos hvor folk vil hoppe fra alliance til horde uke inn og uke ut! Er generelt skeptisk til muligheten å skifte faction men jeg ser jo poenget, er selv i situasjonen hvor jeg helt klart foretrekker horde fremfor alliance, jeg like rasene, jeg liker byene, ja jeg liker generelt alt ved horde bedre enn alliance, men jeg endte opp med å være alliance på min main fordi de fleste jeg kjente spilte alliance, situasjonen i dag er at de fleste har sluttet å spille og at jeg godt kunne tenkt meg å gjøre min Gnome Mage om til en Troll Mage! Så ser absolutt tanken bak det hele her, men det må klare restriksjoner til så det ikke går helt banans!

 

 

Men hvordan gjennomfører de dette? Hvor lang tid vil det ta?

Overføres reputation, acheivements, mounts osv..?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...