Gå til innhold

ATI Radeon HD 5800-serie på trappene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jøss bare en 6 pins strømplugg?

 

 

Om det faktisk stemmer, så håper jeg det blir en trend. (HD4870/90 har jo 2 stk 6-pin).

 

noe som ikke stemmer her... en 6-pin tilsvarer et forbruk et bra stykke under 150W. og et bra stykke under 4870 med 1,6X ytelse.... er en anelse skeptisk. det har alltid vist seg at ytels og Watt er proposjonalt.

 

 

eller så har ATI gjort en liten reovolusjon..... :)

 

når ser vi GT300? er vell rett rundt hjørnet det også?

Lenke til kommentar
noe som ikke stemmer her... en 6-pin tilsvarer et forbruk et bra stykke under 150W. og et bra stykke under 4870 med 1,6X ytelse.... er en anelse skeptisk. det har alltid vist seg at ytels og Watt er proposjonalt.

 

 

eller så har ATI gjort en liten reovolusjon..... :)

 

når ser vi GT300? er vell rett rundt hjørnet det også?

 

Jo, jeg tok det ikke 100% for god fisk heller, det er jo uvanlig at toppkortene har kun 1 PCIe-plugg. Nvidia har jo forsåvidt utgitt "green" edition av noen av sine skjermkort (9800GT/GTS250), der det før har vært PCIe-plugg, men nå ikke er det. Så hvem vet.

Lenke til kommentar
Støtte for 3 skjermer samtidig kan jo bli kjekt=)

 

Det kan jeg skåle for! Skal du ha 3-skjerms oppsett nå, må du kjøpe en (ikke fult så dyr nå lengre) Matrox Triple-2-Go enhet, er litt dyrere hvis du får for den digiale versjonen.

 

EDIT: Ser nå at de 200-300,- greiene er kun strømadapter.. Så er ganske dyrt alikevel!;D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...