Gå til innhold

LGs første OLED-TV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sonys 11-tommer prises for tiden til rundt 15 000 norske kroner.

Hæ?

Jeg så den nettopp på utførsel i Tyskland, der kostet den 4.490,- Euro og var "preorder only".

 

Et kjapt søk viser god tilgjengelighet til $2499.99, som er veil. pris på denne skjermen. Det er jo temmelig nøyaktig 15000 NOK, vel og merke pluss MVA.

Lenke til kommentar

Det er på tide at flere OLED-TVer kommer på markedet. Alle store hindringer er nå overvunnet, og det er kun prisen som kan være en stor utfordring ved produksjon, men prisen vil synke raskt ved storstilt serieproduksjon.

 

Jeg håper at noen produsenter snart får ut noen større gode OLED-TVer, slik at folk får se hvor bra teknologien er og at de med penger til det driver markedet i gang.

Lenke til kommentar
Likte utformingen. Skulle veldig gjerne ha hatt den sony tven, men jeg har et problem penger vokser ikke på trær (men de blir laget av stammene)

Mine penger drysser ikke akkurat ned fra trærne heller ;)

Men basert på den jeg så i Tyskland (til 4.490,- Euro, "Preorder only"), så vil jeg ikke hatt den on de drylte den etter meg. :(

Maaaasse moiré og skjelvende bilder. Blasse farger og en kontrast som ikke er den påskrytte 1.000.000:1, men snarere 1:1..

Denne teknologien må repareres betraktelig, ellers er det et komplett dødfødt prosjekt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...