Gå til innhold

Tregere Blu-ray i PS3 Slim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å bestille denne her som skal overta min 40GB, har lyst på en som ikke tar så stor plass og jeg liker også ha nytt.

Synd at den bruker litt lengre tid på det med Blu-Ray, men det er såppas lite forskjell. Tror jeg uansett skaffer meg den selv om den har den svakheten.

Lenke til kommentar
Den gamle PS3'en støtter også Bitstream'ing! "Settings" --> "Video Setting" --> "BD/DVD Audio Output format (HDMI)" OG "BD Audio Output format (Optical Digital)". Man har valget mellom "Linear PCM" og "Bitstream".

 

Den gamle PS3 kan ikke overføre HD-lyd over bitstream, men må dekode selv før den sendes til receiver. Resultatet er det samme lydmessig, men receiveren vil ikke vise Dolby/DTS HD i displayet.

Lenke til kommentar
Den gamle PS3'en støtter også Bitstream'ing! "Settings" --> "Video Setting" --> "BD/DVD Audio Output format (HDMI)" OG "BD Audio Output format (Optical Digital)". Man har valget mellom "Linear PCM" og "Bitstream".

 

Den gamle PS3 kan ikke overføre HD-lyd over bitstream, men må dekode selv før den sendes til receiver. Resultatet er det samme lydmessig, men receiveren vil ikke vise Dolby/DTS HD i displayet.

 

Men hvorfor kaller de det Bitstream i instillingene da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...