Gå til innhold

PS3 Slim i salg nå (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan denne ta PS2 spill da?

Niks.

 

En representant for Gamestop Norge sier at butikkprisen på PS3 Slim vil ligge på mellom 3200-3300 kroner, og bekrefter at utgivelsesdatoen 1. september foreløpig vil bli holdt her til lands.

Jaja, man er dum dersom man kjøper til den prisen hvertfall. Elkjøp/Lefdal har de allerede til 2795.-

Lenke til kommentar
Harddiskstørrelsen øker jo nå som slim kommer...

 

 

HDD størrelsen har ingen ting å si på PS3, da det er veldig lett, og støttet av Sony at du kan bytte ut selv til den størrelsen du vil ha selv. Så hvorfor folk maser om 40gb her og 60 gb der, er beyond me... Men tror nok jeg går for den "store" versjonen, hvis jeg skal ha, syntes den ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Harddiskstørrelsen øker jo nå som slim kommer...

 

 

HDD størrelsen har ingen ting å si på PS3, da det er veldig lett, og støttet av Sony at du kan bytte ut selv til den størrelsen du vil ha selv. Så hvorfor folk maser om 40gb her og 60 gb der, er beyond me... Men tror nok jeg går for den "store" versjonen, hvis jeg skal ha, syntes den ser bedre ut.

 

Mente at de sparte de store harddiskene til slim kom for og putte de inn der :p

Uansett. Så akuratt vanlig PS3 til rundt 2,5k så godt over 3k blir for mye for meg. Det er ikke noe tilbud.

Lenke til kommentar
Harddiskstørrelsen øker jo nå som slim kommer...

 

 

HDD størrelsen har ingen ting å si på PS3, da det er veldig lett, og støttet av Sony at du kan bytte ut selv til den størrelsen du vil ha selv. Så hvorfor folk maser om 40gb her og 60 gb der, er beyond me... Men tror nok jeg går for den "store" versjonen, hvis jeg skal ha, syntes den ser bedre ut.

 

Er klar over dette, men den håpløse kommentaren før meg måtte besvares på en enkel måte...

 

Det er forøvrig fullt mulig å skifte harddisken på slim'en også, men man bryter sikkert garantien.

Lenke til kommentar
Nå har Sony tatt opp kampen, og lagt sin nye PS3 ut for salg nesten en uke før den offisielle lanseringsdatoen. Det spekuleres i om dette ble gjort for å komme Microsoft i forveien, eller om det rett og slett er et resultat av tilfeldige forhold.

 

MS annonserte priskuttet i dag, og at PS3 ville være tilgjengelig før september har vært kjent i flere dager allerede. Men for all del, spekuler i vei. :p

Lenke til kommentar

Det er rart med det. Vanligvis øker lysten til å oppdatere utstyret ettersom utviklingen går sin vante gang. Med Ps3 har det vært helt omvendt for min del, og jeg er sjeleglad for at jeg har en 60 gb realeasemodell. Den første er og blir den beste. Hvem vil ha den stygge hverdagsgrå, strippede spillmaskinen der?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Harddiskstørrelsen øker jo nå som slim kommer...

 

 

HDD størrelsen har ingen ting å si på PS3, da det er veldig lett, og støttet av Sony at du kan bytte ut selv til den størrelsen du vil ha selv. Så hvorfor folk maser om 40gb her og 60 gb der, er beyond me... Men tror nok jeg går for den "store" versjonen, hvis jeg skal ha, syntes den ser bedre ut.

 

Er klar over dette, men den håpløse kommentaren før meg måtte besvares på en enkel måte...

 

Det er forøvrig fullt mulig å skifte harddisken på slim'en også, men man bryter sikkert garantien.

 

Bryter ingen garanti nei. Som sagt er det fullt støttet av sony, og man finner programvaren man trenger på hjemmesiden dems. Samme med linux oppgraderinga, men den forsvinner visst med slim nå..

 

Er vanlig 2.5" og hastigheten har ingen ting å si, da den er HW sperret på PS3'en, IGN gutta puttet en ssd disk i en og det adde ingen ting å si på loading osv.

Endret av Ododoo
Lenke til kommentar
Harddiskstørrelsen øker jo nå som slim kommer...

 

 

HDD størrelsen har ingen ting å si på PS3, da det er veldig lett, og støttet av Sony at du kan bytte ut selv til den størrelsen du vil ha selv. Så hvorfor folk maser om 40gb her og 60 gb der, er beyond me... Men tror nok jeg går for den "store" versjonen, hvis jeg skal ha, syntes den ser bedre ut.

 

Er klar over dette, men den håpløse kommentaren før meg måtte besvares på en enkel måte...

 

Det er forøvrig fullt mulig å skifte harddisken på slim'en også, men man bryter sikkert garantien.

 

Bryter ingen garanti nei. Som sagt er det fullt støttet av sony, og man finner programvaren man trenger på hjemmesiden dems. Samme med linux oppgraderinga, men den forsvinner visst med slim nå..

 

Er vanlig 2.5" og hastigheten har ingen ting å si, da den er HW sperret på PS3'en, IGN gutta puttet en ssd disk i en og det adde ingen ting å si på loading osv.

 

Ok, sikker på at man kan bytte i slim'en også?

Lenke til kommentar
Er vanlig 2.5" og hastigheten har ingen ting å si, da den er HW sperret på PS3'en, IGN gutta puttet en ssd disk i en og det adde ingen ting å si på loading osv.

 

Kan hende at det er begrensa hastigheter, men det kan vel ha noe å si om man bruker 5400 RPM eller 7200 RPM forde?

 

sikker på at man kan bytte i slim'en også?

 

Ja.

Lenke til kommentar
Er vanlig 2.5" og hastigheten har ingen ting å si, da den er HW sperret på PS3'en, IGN gutta puttet en ssd disk i en og det adde ingen ting å si på loading osv.

 

Kan hende at det er begrensa hastigheter, men det kan vel ha noe å si om man bruker 5400 RPM eller 7200 RPM forde?

 

sikker på at man kan bytte i slim'en også?

 

Ja.

Er vel 5400 i den original, og når det ikke var noe forskjell fra 5400 til ssd så tviler jeg på at det har noe å si.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...