Gå til innhold

Firefox-brukere misliker versjon 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Firefox en god stund nå og foretrekker den fremover IE.

Men etter at jeg gikk over til Firefox 3.5 har jeg hatt problemer med at nettleseren henger seg på sider med mye tekst.

 

F.eks om jeg søker på diverse sider (som Easynews) og får resultatet i en lang liste med tekst, så fryser hele nettleseren i noen sekunder.

 

Dette skjer også om jeg får opp andre sider med mye tekst. Opplever samme problem på alle pcene jeg har 3.5 versjonen, men ikke der jeg har 3.0.13 versjonen installert. Og hadde aldri det problemet før.

 

Noen som har vært borte i det samme problemet?

Lenke til kommentar

Det mest irriterende med Fx 3.5 for min del er at Ctrl + W på siste fanen lukker nettleseren og vil åpne den fanen igjen ved ny start (dersom man har satt programmet til å gjenopprette økter).

 

En løsning på problemet er å sette "browser.tabs.closeWindowWithLastTab" i about:config til false, men denne innstillingen vil også gjelde pop-up vinduer, som er mildt sagt uheldig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Liker FF3 utrolig godt, awsomebar er en av de tingene jeg virkelig liker (blandt mye annet som FF2 ikke har) men, Det er jo bra at man får ett valg, jeg kan godt skjønne at en del folk som surfer på jobb ikke vil at historikken skal poppe opp hvis man skal skrive inn noe og sjefen kikker deg over skuldren, vet bare selv hva som kan poppe opp på maskinen hjemme ... :D

Lenke til kommentar

Vel jeg synes dere alle er tullete, da jeg forstår både de som liker det og de som ikke liker det.

 

Først mislikte jeg den også sterk, hvorfor? Tar jo så satans mye plass! Og tar lang tid å laste.

 

Men etterhvert har jeg blitt vant til det, og liker det nå.

 

Flott løsning Mozilla går for.

Lenke til kommentar
Jøss, det er jo en kjempekjekk funksjon? Kan ikke helt se hvorfor folk missliker dette.

 

Tro om folk klager for at det støtt og stadig dukker opp alle xxx sidene som de har bokmerket eller? :fun:

ikke bare bokmerker, men også historie-lista og annet ;)

 

forbanna så bluferdige vi skal være (enda en kultureksport fra USA imo)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...