Gå til innhold

September: En lykkens teknologimåned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
05:02? :p

 

Nye xperia var noe av det sexyeste jeg har sett denne uka av mobiler. Når kan jeg få en?

Det har blitt sagt at den skal komme med Android 2.0, det som altså trolig er Eclair, som skal komme i år (selv om mye tyder på at vi ikke får se den før tidlig 2010). Det samme gjelder Motorola Sholes (som har blitt sagt å komme så tidlig som slutten av oktober, om noe usannsynlig) som også ser meget lovende ut.

 

Selv om vi vet lite, så synes jeg Motorola ser ut til å ha den beste innstillingen til satsing på Android. De har ventet til Android har modnet seg. De har enda ikke vist noe fail-UI ala SE og de satser tydeligvis alt de har på OSet. Om jeg har rett får vi vite 10. September. :wee:

post-13018-1251358561_thumb.jpg

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Dette skal være Sony Ericssons nye Xperia-telefon basert på Android, med foreløpig kodenavn "Rachael".

Tøft kodenavn. Jeg antar at navnet spiller på en av karakterene fra storfilmen Blade Runner. "Rachel" er nemlig androiden som hovedpersonen forelsker seg i.

 

Hvem kommer først med kodenavnet "Marvin" og "R2D2" ? :wee:

av alle thing å gå å huske på. ;)

 

kan godt bare være tilfelle da, for hadde ikke forrige også kvinnenavn?

Lenke til kommentar
Dette skal være Sony Ericssons nye Xperia-telefon basert på Android, med foreløpig kodenavn "Rachael".

Tøft kodenavn. Jeg antar at navnet spiller på en av karakterene fra storfilmen Blade Runner. "Rachel" er nemlig androiden som hovedpersonen forelsker seg i.

 

Hvem kommer først med kodenavnet "Marvin" og "R2D2" ? :wee:

av alle thing å gå å huske på. ;)

 

kan godt bare være tilfelle da, for hadde ikke forrige også kvinnenavn?

 

Navnet er Rachael ikke Rachel, som ikke er en altfor vanlig variant.. Og karakteren Rachael i Blade Runner er en Android som er programmert til å tro hun er et menneske. tviler litt på at navnet er tilfeldig :p

Lenke til kommentar
Dette skal være Sony Ericssons nye Xperia-telefon basert på Android, med foreløpig kodenavn "Rachael".

Tøft kodenavn. Jeg antar at navnet spiller på en av karakterene fra storfilmen Blade Runner. "Rachel" er nemlig androiden som hovedpersonen forelsker seg i.

 

Hvem kommer først med kodenavnet "Marvin" og "R2D2" ? :wee:

av alle thing å gå å huske på. ;)

 

kan godt bare være tilfelle da, for hadde ikke forrige også kvinnenavn?

 

Navnet er Rachael ikke Rachel, som ikke er en altfor vanlig variant.. Og karakteren Rachael i Blade Runner er en Android som er programmert til å tro hun er et menneske. tviler litt på at navnet er tilfeldig :p

ah, hadde ikke gått såpass i detalj, og det er år og dag siden jeg såg filmen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...