Gå til innhold

HP med gode løfter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Batteriet er ikke bakover kompatibelt med eksisterende maskiner, men det vil passe til enkelte fremtidige modeller. Det er forøvrig maskinene HP EliteBook 6930p, HP Compaq’s 6730b, 6530b og 6735b som foreløpig har støtte for det nye batteriet.
Eh, disse modellene er jo på markedet i dag og har vært det en god stund. Jeg har selv en HP 6530b, vil det nye batteriet være kompatibelt med min maskin eller kommer det en ny versjon av 6530b som er modifisert for å støtte det nye batteriet?
Lenke til kommentar
Batteriet er ikke bakover kompatibelt med eksisterende maskiner, men det vil passe til enkelte fremtidige modeller. Det er forøvrig maskinene HP EliteBook 6930p, HP Compaq’s 6730b, 6530b og 6735b som foreløpig har støtte for det nye batteriet.
Eh, disse modellene er jo på markedet i dag og har vært det en god stund. Jeg har selv en HP 6530b, vil det nye batteriet være kompatibelt med min maskin eller kommer det en ny versjon av 6530b som er modifisert for å støtte det nye batteriet?

 

Den første delen av det avsnittet du siterer nevner privatmarkedet. Det er det jeg egentlig sikter til. Har rettet litt på avsnittet nå.

Lenke til kommentar

Er det snakk om et "nytt" kvalitetsnivå på batterier, eller bare lengre garantitid på vanlige batterier eller begge deler? Hva er i så fall teknisk nytt med batteriene?

 

Batteriet skal tåle å bli ladet 1000 ganger før kapasiteten senkes betraktelig, noe som tilsvarer lading hver dag i mer enn tre år.

3 * 365 dager = 1095 dager. Med andre ord er en lading per dag i 1000 dager mindre enn 3 år. Mulig de regner jobbdager i et normalt arbeidsår siden det er snakk om bedrifts-bærbare?

Lenke til kommentar
kan dem ikke heller konsentrere seg på og finne opp batterier som yter bedre?! halvannen time på en laptop er jo tragisk lite...i værtfall med de standard batteriene som følger med pc`er for tiden..:S

 

Min bærbare maskin varer lett ut en hel arbeidsdag uten å lade batteriet. Jeg syns det er bra nok. Halvannen time høres helt bak mål ut.

Lenke til kommentar

Håper jobben spanderer ett nytt batteri, med den store batteri pakka har jeg 10 timers batteri tid og rundt 5 timer når jeg spiller.

 

6930P that is..

 

brukt i 7 måneder nå og merker ikke store forskjellen på batteri tiden enda.

 

En ting er sikkert, åpne lukke mekanismen funker ikke idet heletatt, ubrukelig opplegg.

Lenke til kommentar
Jeg fikk HP 6735b på skola med dette batteriet for 2 dager siden. Og ja jeg kan konstatere at den funker knall! Alle andre som har skaffet seg denne gjennom skolen er stormfornøyde.

 

Hvilken skole går du på?

Tviler sterkt på at skolen din har påkostet seg et slikt batteri, også mtp at det ikke er shippinhklart per i dag.

Lenke til kommentar
Jeg fikk HP 6735b på skola med dette batteriet for 2 dager siden. Og ja jeg kan konstatere at den funker knall! Alle andre som har skaffet seg denne gjennom skolen er stormfornøyde.

 

Hvilken skole går du på?

Tviler sterkt på at skolen din har påkostet seg et slikt batteri, også mtp at det ikke er shippinhklart per i dag.

er nok fortsatt de standard hp batteriene ja, etter en hel dags bruk fikk vi inn de første defekte batteriene. GO HP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...