Gå til innhold

Slik blir HTC Mega


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal aldri ha en Windows Mobile-telefon igjen! OS for håndholdte enheter har MS aldri riktig fått til.

 

Android funker helt fantastisk!

Det er nok en del som har motsatt synspunkt enn deg, det er tross alt et marked for Windows Mobile.

 

HTC leverer produkt for både oss som ønsker å bruke Android, og de som ønsker å bruke Windows Mobile, det er bra de lar forbrukerne gjøre opp sin egen mening og velge selv.

Lenke til kommentar
Vekk meg når HTC får hodet rett og starter med xenon blitz med en god kamera. Inntil videre, nei takk.

Du har ikke vurdert å bare kjøpe et kamera da? :)

 

For min del skulle jeg sett muligheten til å fjerne kamera og diverse drit fra mobilene, så jeg heller kun fått det jeg ville for pengene. Når skal vi kunne "bygge" båre egne mobiler slik vi kan med pc idag? Det er fremtiden, det er jeg overbevist om. Du vil ha kamera, og kan betale for det, jeg vil heller betale mindre for å slippe. Ihvertfall til mobilkamera blir bra, og vi er fortsatt år unna det. Og da mener jeg faktisk så bra at at det kan konkurrere med gode kompaktkameraer, og ikke bare til bilder på fest.

Lenke til kommentar

winmo, kos os å dille med da, lett også. vil nesten gå så langt som å si at hvis du ikke

skal dille med mobilen din så kan man kjøpe seg en iPhone eller Nokia. Android begynner å få

fart på dillinga også, good stuffs. Men helt klart, winmo 6.1 og delvis 6.5 ligger langt

bak i tid for touchmobiler grensesnitt wise, still det har mengder av muligheter og er vel

derfor folk liker det.

 

Synes kameraet til min htc funker ypperlig, selv om det ikke er

blitz, seff problemer å ta bilder om natten.. men det er vel ikke

poenget at mobilen skal erstatte et kamera som koster "like mye som mobilen".

 

dette ser ut som en billig mobil tho, alt for liten oppløsning på skjermen osv.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

Har winmo 6.5 på min htc touch hd med manila 2.1 for øyeblikket. Har testet 2.5, men det er ikke "klart" for markedet enda, mye bugs foreløpig.. men det ser unektelig veldig pent ut.

Windows 6.5 er en meget stor forbedring fra win 6.1 mtp at meste av systemet er laget for å slippe penna, noen få steder må man dessverre fremdeles frem med den, men systemet er likefult raskere, penere og enklere.

 

Elsker hvor enkelt det er å gjøre endringer og hvor åpent hele winmo systemet er :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...