Gå til innhold

Slik blir den nye utvidelsen til World of Warcraft (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du hadde vært sjef I et firma så hadde nok du også melket et produkt som skaffer gode inntekter :)

 

Litt mer ontopic. Jeg gleder meg. lvler nå en druid og selv om jeg bare har en lvl 80 fra før, så blir det kjedelig med de samme questa og områdene. Blir spennende med noe nytt :p

Selv skal jeg garantert lage meg en Goblin Mage.

Lenke til kommentar

I alle fall kommer de med nytt innhold i spillet og tar ikke en EA:

 

Nytt: 2 bokstaver og 1 bukse! Løp og kjøp i dag for 200 kr.

 

Ja det er EA taktikken i et nøtteskall, ta betalt for ting som andre selskap gir ut som en "content patch" uten å ta seg ekstra betalt.

 

Angående ekspansjonen.

 

Synes det virker litt spennende dette og skal bli interesangt å se hvordan de tar i bruke phasing teknologien. Den var jo meget interesang brukt i Northrend og ga følelsen av progresjon, håper man får en episk questlinje alla "Veteran of the wrath gate" man hadde i Northrend med phasing og hele sulamitten. Eller overtagelsen av The shadow vault i Icecrown som og benyttet seg av phasing teknologien. Mye spennende de kan bruke den til, og spennende at de tar den i bruk på terreng og.

 

Blir spennende hva de får til med dette i alle fall.

Lenke til kommentar

Tipper jeg kommer til og begynne med WoW igjen etter denne pakken slippes ut.

 

Høres bra ut, men kommer til og savne alle de gode stundene jeg hadde i azeroth i starten av wow hvor de myldra av tusenvis av folk rundt på de 2 kontinentene som i dag er TOTALT FORLATT. Lurer dog på hvordan oppleg det blir for de som starter nye chars når hele dritten er et stort krater med lava. På traileren ser du hele Auberdine byen med innkeeper og hele pakka blir totalt ødelagt av sprekker i bakken og brennende lava.

 

Men en ting som gjør, og har gjort meg pissed siden tbc er at hver eeeeneste gang man har klart og holde seg våken til 4 på morran for og raide, og så for og gå på skolen 3 timer etterpå, og til god nytte for og sitte igjen med et ny polert best ingame gear full spekka tier og hele pakka, så neida rekker verken og bruke det eller brife rundt i stormwind med gearet før det kommer patch og whoops så var det nye tiers og here we go again.... Du tror du endelig kan begynne på skolen igjen og chillen på wow, så kommer det pokkern meg nye ting hver gang du har bortimot alt det beste.

 

Komemr nok til og kjøpe cataclysm, levle 85 få tiers og slutte så fort det har gått 2 uker og nye gears.

 

BLÆÆÆH !

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...