Gå til innhold

Sniktitt: Brütal Legend (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Må innrømme jeg var lettere skeptisk til dette spillet i starten, men etter hvert har faktisk interessen kommet sigende og nå gleder jeg meg til å tilbringe noen høstkvelder med dette. =)

Lenke til kommentar
Gahhhhhhh EA FTL!

 

Hvorfor skal alle faens utviklere droppe pc spill?

DE klager på piratkopiering. De skjønner ikke at hvis de lager BRA spill, da selger det.

Nei, ikke på spill som kommer både til konsoll og PC.

 

Å droppe PC-versjon fører til økt salg av konsollversjonen da de som ville lastet det ned til PC nå kjøper det til konsollen :),

Lenke til kommentar
Alastor, det du sier nå er mye tull. Mange har ikke konsoll, og lar dermed være å kjøpe spillet i det hele tatt. Du må heller ikke tro det at spill til konsoll ikke kan piratkopieres.

Det finnes svært svært mange som i tillegg til å ha en PS3 -eller- Xbox360 også er i besittelse av en PC. Jeg vil faktisk våge å påstå at over 90% av de som har en konsoll også har en PC i besittelse (har ingen kilder på dette).

 

Det å laste ned spill til xbox360 er en betydelig mer omfattende greie enn det er å laste ned til PC, så ikke benytt deg av det argumentet her, tallene på mengde nedlasting vs kjøpte spill står rett og slett ikke forhold til hverandre når det gjelder nedlastet til xbox vs PC.

 

Så. Du er en gamer. Du eier både en PC og en Xbox360. Du har et løst forhold til dette med å kjøpe spill, da du er usikker på om spillet er noe tess, og vil ikke blåse 600,- på spillet. Spillet kommer så til PC samtidig.

 

Hvor mange tror du tenker slik som denne personen? Hvor mange av disse tror du hadde kjøpt spillet dersom det IKKE kom til PC istedenfor å laste ned?

 

Min spådom: Fler enn det mindretallet som ikke har en konsoll, men kun PC til spilling, og som ville kjøpt dette spillet.

 

Legg så til det faktum at det faktisk koster en del cash å utvikle til PC pga ørten ulike konfigurasjoner - og du har resultatet: Spillet kommer ikke til PC.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...