Gå til innhold

Test: Icybox IB-110StuS2-B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om den tilkoples PC’en via S—ATA betyr det at dockingen er for samme type hdd? Uansett, jeg gidder ikke å tro noe, jeg vil vite det. Vet at det finnes docking som tar begge deler, de har også USB og direkte kopling til S—ATA.

 

11 minutter senere: Sånn, nå har jeg gjort jobben for deg!

 

Key features

 

Premium hard synthetic material

Support both 2.5" and 3.5" SATA HDD

USB 2.0 Host Interface up to 480 Mbit/s

eSATA Host Interface up to 3 Gb/s

LED for power and HDD access

Supports: PC & Mac (Windows 98/ME/2000/XP/Vista, OS> 9.1)

Hot Plug & Play and Hot Swap

Endret av karasjok
Lenke til kommentar

Har en lignende sak. Veldig hendig til store disker som jeg bruker til back-up. Min har ikke e-SATA for jeg gadd ikke å vente på at NetShop skulle få den inn. Men uansett, jeg bruker den til å slenge over bilder og familievideo til en 1TB "intern" disk som jeg har lagret utenfor heimen (selvfølgelig TrueCrypt-kryptert disk).

 

Det er ikke dyre saken heller, så jeg syntes det er et greit "verktøy" å ha.

Endret av adder1972
Lenke til kommentar
Jeg har en gammel laptop med en patadisk i, som jeg ikke får tilgang til via laptopen (boot sector feil eller noe).

Kan jeg bruke noen av de produktene du linket til for å få de tilkoblet pcen min?

 

Trenger egentlig bare å få lest av filene.

 

Nei, det ser ikke ut som noen av de to der støtter 2,5" harddisk som jeg regner med er det som sitter i den gamle laptopen din. Så de har en annen og større IDE kontakt, kan hende du kan få tak i en overgang...

 

Derimot de NEROburnosv rett over meg linker til på deal extreme kan kobles til både 3,5" og 2,5" IDE HDD.

Endret av khaakon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...