Gå til innhold

Adobe Camera RAW 5.5 Beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Camera raw er selve konverteringsmotoren fra RAW til noe annet. Brukes "as is" i Photoshop og Photohop Elements

 

Tom

Det er en litt nedstrippa utgave vi finner i Elements. Den mangler Recovery, Fill, og Clarity. Sånn er det i hvert fall i Elements 5 som jeg har.

 

Jeg har oppfatta det som om disse verktøyene er tilgjengelige i CS. Referansen min er Lightroom.

Lenke til kommentar
Det er en litt nedstrippa utgave vi finner i Elements. Den mangler Recovery, Fill, og Clarity. Sånn er det i hvert fall i Elements 5 som jeg har.

 

Jeg har oppfatta det som om disse verktøyene er tilgjengelige i CS. Referansen min er Lightroom.

Din oppfattelsesevne er i god stand. Det er slik som du sier; også i nye versjoner av PS Elements.

 

Tom

Lenke til kommentar
Camera raw er selve konverteringsmotoren fra RAW til noe annet. Brukes "as is" i Photoshop og Photohop Elements

 

Tom

Det er en litt nedstrippa utgave vi finner i Elements. Den mangler Recovery, Fill, og Clarity. Sånn er det i hvert fall i Elements 5 som jeg har.

 

Jeg har oppfatta det som om disse verktøyene er tilgjengelige i CS. Referansen min er Lightroom.

Dette er fordi du ikke har oppdatert ACR :) Jeg bruker Elements 5 og får både Recovery, Fill og Clarity. Tror ikke disse var i ACR som fulgte med dog. Tror fortsatt at en får mindre muligheter (har ikke lightroom++, så jeg vet ikke), men akkurat de tre du nevnte er med.

 

Edit: Jeg bruker versjon 4.6 som er den siste som er kompatibel med Elements 5

Endret av espenoen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...