Gå til innhold

Verdenseksklusivt: Men of War A4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant dem av Men of War, så da blir det testing ikveld. Leser for tiden en bok om opptakten til andre verdens krig med spesielt vekt på angrepet mot polen. Der blir enheter, kjøretøy, taktikk og doktriner beskrevet veldig godt. Skal bli moro å se hvor 'korrekt' spillet er nå som jeg vet litt mer om epoken. Satser på regn i helga.. ;)

Lenke til kommentar
Det som skuffet meg mest i Men of War, var den elendige dialogen og snakkingen i videoene.

Så hvis de fikser på det så er spillet perfekt, elsket selve gameplayet.

 

Det tok jeg også opp med hr. Subbotin, og han hadde litt å si om det i forhold til Red Tide. Det kommer i en artikkel senere. :)

Lenke til kommentar
mesteparten av spillet er fett men noen av oppdragene er det alt for lett å sette seg fast på. da kommer man ikke videre og får ikke prøvd hele spillet.

 

Patchene som er kommet retter ikke på dette?

 

Ikke hørt om denne serien før nå, men hvis ikke patchene retter opp slike stop bugs tror jeg at jeg avstår fra og kjøpe dette.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Spilte igjennom hele spillet, og ja, det var noen steder som var verre enn andre. Men ingen av oppdragene var så vanskelig at man satt seg helt fast.

 

Det gir heller bare en litt ekstra utfording med å tenke litt mere taktisk, synes eg hvertfall.

En annen ting er at spillet er veldig detaljert, ser rett og sett vakkert ut =)

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...